...svatá to pravda, myslím, že spravovat redakční systém je pořád menší dřina než spravovat ten ryze svůj. Existuje přeci technická podpora a se Zoomify či jinými aplikacemi je vše na snadě. Chtěli si práci zjednodušit, natloukli tam už vytvořený prototyp, kterýmu vše přizpůsobili namísto toho aby si systém sami přizpůsobili podle potřeb...
Oni jsou v obrovské nevýhodě, když vypadne někdo jim, obrací se na Bach systém a ty pak zase na podpory jejich aplikací - jistě si to umíš představit, zádrhel u prvního minimálně den. U dalšího taky, rázem je z toho týden a nenaděláš nic. Taky mě parádně "štvalo" třeba když při těch obrovských bouřích vypadl net a nemohl jsem hledat v ničem jiném, než v tom co jsem měl stažené na laptopu...
Bylo to už pozdě večer, a koho seženeš? Nikoho... Až druhý den (pokud není víkend) a to se ještě nic nevyřeší
To samé s tímhle. Nemám já pokoj se svým starým dobrým třeboňským archivem? Mají vlastní (i softwarovou) aplikaci, rychlost blesku a bez výpadku
Mimochodem, když už jsme u toho, neví náhodou někdo, jak je možné, že na
stránkách familysearch jsou dostupné jen matriky farností do písm. č?
A navíc, že matriky Ruska (například) jsou zdánlivě jen pro registrované a když se přihlásím, tak nic...
Taky to trochu naštve, ale co. Na nápravu čekám cca půl roku a kde nic? Tu nic
Snad se dočkáme do konce našeho života