Stala sa mi maximálne nepríjemná vec, prišiel som o dlhoročnú prácu na svojom Rodokmeni tak, že môj počítač z nevysvetliteľných dôvodov skolaboval a prišiel som o všetky údaje v ňom uložené. Nepodarilo sa ich obnoviť. Svoj rodokmeň som najskôr viedol v programe Family Tree Bulder, neskôr s online Heritage Premium , platil som si niekoľko rokov radu Premium. V tomto roku mi skončilo predplatné. Zákon schválnosti - po skončení počítač skolaboval. Moja nepochopiteľná chyba, všetky zálohy boli v PC nič som nemal na externých diskoch. Pokúšal som sa prostredníctvom firiem obnoviť údaje, beznádejne. Chcem sa skontaktovať s centrom MyHeritage mailom, vysvetliť im moju stratu a požiadať ich o radu ako a za akú cenu by mi údaje pomohli obnoviť do FTB. Asi to pôjde len predplatením si PREMIU na ďalší rok len by som si potreboval s nimi odkonzultovať. Zdôrazniť, že by išlo len o jednorazovú obnovu údajov Neexistuje však žiadna mailová adresa na ich správcu alebo centrálu ktorú by som si mohol vyhľadať a použiť. Prosím každého kto môže takúto mailovú adresu sprostredkovať pre moju konzultáciu, aby sa mi ozval, napísal na jandreisig26@gmail.com
Ďakujem.