Vy sice pracujete přes PC, ale asi on-line na webu MyHeritage, že?
A tam jste na "cizím" rodokmenu (založil ho někdo jiný než vy) nebo na "svém" (na tom, co jste tam zsložil a spravujete ho vy)?
Takto to je na "cizím" webu, kde když vás tzv. nepřijali (nebo jak to nazvat, já v tom moc nepracuji, tak nevím, jak je tato funkce v originále pojmenovaná), tak opravdu nemůžete přidávat nic. Prostě do cizího rodokmenu bez souhlasu jeho správce nemůžete přidávat nebo upravovat nic, to nejde.
a takto na "vašem" rodokmenu, kde můžete přidávat a upravovat podle libosti
No a ten správce webu, kterého máte kontaktovat, není správce MyHeritage, ale správce toho webu (rodokmenu), který se vy snažíte upravit. A on vám dovolí nebo taky nedovolí v jeho rodokmenu něco upravovat. A kdo to je máte úplně vlevo nahoře, ale pro jeho kontaktování potřebujete mít placenou verzi, nebo tady na Taby požádat někoho, kdo tuto placenou verzi má o předání vaší zprávy.