VYŘEŠENO.Dědice Vyškov O: 1826 Němčina

Archiv vyřešených příspěvků. Prosíme již neoživovat.

VYŘEŠENO.Dědice Vyškov O: 1826 Němčina

Příspěvekod Marek.J » sob bře 28, 2020 11:14

Dobrý den,
chtěl bych Vás poprosit o pomoc s přečtením údajů zejména údaje o otci Johanna Jecha

A.) http://actapublica.eu/hledej/ Dědice Vyškov 12488 str 108
B.) druhá strana č. 11 druhý záznam shora 1826
C.) Bohužel jsem začátečník a moc se mi nepodařilo přečíst, níže jsou spíše domněnky.
1826 9th Januar Johann Jech Vyškov asi Thomas Jech Magdalena Maschkova
Frantiska von Anton Hlawacz.

Děkuji za pomoc
Naposledy upravil Marek.J dne ned bře 29, 2020 17:19, celkově upraveno 1
Marek.J
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob bře 28, 2020 10:36
Oblast pátrání: Olomoucko, Vyškov

Re: Dědice Vyškov O: 1826 Němčina

Příspěvekod zburget » sob bře 28, 2020 11:23

Zdravím,
vítám na fóru!

Zkopírujte sem prosím adresní řádek z prohlížeče přímo s tou stránkou, která nás zajímá.

A vůbec nic si nedělejte z toho, že toho zatím moc nepřečtete. S tím vám tady právě rádi pomůžeme.
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 12587
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Dědice Vyškov O: 1826 Němčina

Příspěvekod filmovymaniak » sob bře 28, 2020 12:13

Uživatelský avatar
filmovymaniak
 
Příspěvky: 2348
Registrován: čtv říj 15, 2015 15:03

Re: Dědice Vyškov O: 1826 Němčina

Příspěvekod Zora » sob bře 28, 2020 13:00

Dobrý den, text Vám detailně nepřečtu, špatně vidím, ale

zatím se můžete orientovat podle indícií

Jan se ženil jako vdovec, čárka v příslušné kolonce, byl městským zámečnickým mistrem.
Musí tedy existovat zápis o úmrtí předcházející manželky

Z textu vyplývá, že Jan byl z Vyškova - Wischau, tedy hledat v indexu a následně v matrice před r. 1826 úmrtí manželky

to je zde:
http://actapublica.eu/matriky/brno/proh ... ?strana=42
levá strana, 22/24 november. (zemřela/pohřbena)