VYŘEŠENO Narození 1880 němčina Černá v Pošumaví (Shwarzbach)

Archiv vyřešených příspěvků. Prosíme již neoživovat.

VYŘEŠENO Narození 1880 němčina Černá v Pošumaví (Shwarzbach)

Příspěvekod Lucill » pon dub 23, 2018 22:30

Zdravím všechny, jsem zde nováček a prosím o pomoc při rozluštění údajů. Jedná se o Friedricha Waňka nar. 20.2.1880 (třetí záznam odshora viz odkaz). Nemohu přečíst text v kolonce matka a otec. Pečtu, že otec byl snad Johan Waněk z Přešína 53 a matka Theresia a její otec Jakob Lanrich. A to je tak vše... Předem moc děkuji za případnou pomoc.
https://digi.ceskearchivy.cz/DA?doctree ... 89&page=44
Naposledy upravil Lucill dne úte dub 24, 2018 19:36, celkově upraveno 1
Lucill
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon dub 23, 2018 22:19
Oblast pátrání: Česko

Re: Narození 1880 němčina Černá v Pošumaví (Shwarzbach)

Příspěvekod Zora » úte dub 24, 2018 7:56

ženich
Johann Vaněk, Schneidermeister in Schwarzbach Nr. 17,
eheliche (manž.) syn des Wenzl Vaněk, ??? in Přečín 53, fara Čiškau
und der Maria, geborgen (rozená) Scheffel? Přečín 51 ???

Místopis tam "u Vás" neznám, kolegové určitě doplní, co jsem nezvládala.

Z
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 28991
Registrován: čtv kvě 31, 2012 14:01
Bydliště: Ivančice
Oblast pátrání: Ivančice a okolí, Brno-Zábrdovice, jižně od Brna, Tišnovsko, Vysočina-Žďár, Křižanov, Velkobítešsko, Náměšťsko, z části Třebíč, mlynářské rody na řekách Jihlava, Oslava, matriky Rakousko z části

Re: Narození 1880 němčina Černá v Pošumaví (Shwarzbach)

Příspěvekod Boza » úte dub 24, 2018 8:18

Moje čtení:

Johann Waněk, ???? Schwarzbach N. 17 eheliche sohn des Wenzel Waněk ??? in Přešin N. 53 Pfarre Čiškau, und das Marie geb(orene) ???? Přešin N. 53 Bez(irk) hauptmannschaft Pilsen
Theresia, ehel(icher) Tochter das Jakob Laurich, ???? in Postelberg N.- und der Maria geb(orene) Fu?z aus Semkov N.- Bez(irk) hauptmannschaft Laun.

Matka pocházela z Postoloprt. Ale co je ten "Semkov" netuším (možná to nečtu správně)
Romani ite domum!
Boza