VYŘEŠENO: Sňatek, 1855, Dubá, německy

Archiv vyřešených příspěvků. Prosíme již neoživovat.

VYŘEŠENO: Sňatek, 1855, Dubá, německy

Příspěvekod JosefJ. » sob úno 17, 2018 17:39

Dobrý den.
Prosím o opravu jmen a nepřečtených údajů ze zápisu z Dubé (dnes okres Česká Lípa)
http://vademecum.soalitomerice.cz/vademecum/permalink?xid=09ddd7cea03b9b8d:4e496e4e:12216bae987:-6f94&scan=154#scan154
1855 Am 30 August getraut von mir Franz Knaschke? Pfarrer; Dauba 83; Bg: Karl Dittrich, ehelicher Sohn des Karl Ditrich, Bürgers? und Seifensiedermeisters in Hirschberg N.c. 210 Bezirk Dauba, und der Mutter Theresia geboren Woditschka aus Hirschberg N.C. 167 Bezirk Dauba; Ich ???tigter Vater (snad jde o svolení, ve kterém žádné důležité informace nebudou) Karl Dittrich (+ podpisy svědků). ??? ?Breürzun? war da, ??? daß ein Hinderniß entdeckt? wurd, ein ??? ??? ??? und laut Verkündschein?dt. ergoib? 1.J.Z in Hirschberger Gottes??? war ??? ???ßig war künndiget am 1. 2. u 3. Sonntag nach Ostern? d.i. am 15., 22. u 29. ??? i.J. der Trauung akt sind in h?isigen ??? sub F. 31. V. 18 hinterlegt;
kat, 2 Jahre und 2 Monate laut Taufschein, unv.
Braut: Theresia Krombholz, eheliche Tochter des Joseph Krombholz, Bürgers in Dauba N.C. 83 und der Mutter Magdalena geborene Köhler? aus Kahlenberg N.C. 15 Bezirk Dauba. Ich gefertigter Vater ... (snad text svolení, které neobsahuje důležité informace)
kat, 20 Jahre und 6 Monate laut Matr. J II f 516, unv.;
Beistand: Joseph Schneider?? Grundbesitzer in Horka? No 10; Anton Köhler, Grundbesitzer in Kahlenberg N 15.

*****************
18.2.2018: Děkuji.
Naposledy upravil JosefJ. dne ned úno 18, 2018 9:55, celkově upraveno 1
JosefJ.
 
Příspěvky: 2169
Registrován: pát led 19, 2018 20:52
Oblast pátrání: Střední a dolní Povltaví, Polabí, Podkrkonoší a Sudety od Děčínska po Krnovsko (resp. celé severovýchodní Čechy, Kladsko, Nisko, Svídnicko), české báňské oblasti (Příbramsko, Brdy, Rokycansko, Plzeňsko, Vožicko, Kladensko), Netolicko, Halič; Ždánický les

Re: Sňatek, 1855, Dubá, německy

Příspěvekod zedir » ned úno 18, 2018 7:29

Dobrý den,

čtu tam toto:
JosefJ. píše:
1855 Am 30 August getraut von mir Franz Knasch manu propria Pfarrer; Dauba 83; Bg: Karl Dittrich, ehelicher Sohn des Karl Ditrich, Bürgers und Seifensiedermeisters in Hirschberg N.c. 210 Bezirk Dauba, und der Mutter Theresia geboren Woditschka aus Hirschberg N.C. 167 Bezirk Dauba; Ich gefertigter Vater meines niederjährigen Sohnes (snad jde o svolení, ve kterém žádné důležité informace nebudou) Karl Dittrich bewillige und bekräftige gegenwärtige Eheschließung mit Theresia Krombholz durch meine eigenhändige und zweier erbetenen Zeugen Namensfertigung (+ podpisy svědků). dieses Braütpaar wurde, ohne daß ein Hinderniß entdeckt wurd, im hiesigen Gotteshause und laut Verkündschein dt. April 1.J.Z in Hirschberger Gotteshause vorschrift müßig verkündiget am 1. 2. u 3. Sonntag nach Ostern d.i. am 15., 22. u 29. April i.J. der Trauungsakten sind im hiesigen Archiv sub F. 31. V. 18 hinterlegt;
kat, 2 Jahre und 2 Monate laut Taufschein, unv.
Braut: Theresia Krombholz, eheliche Tochter des Joseph Krombholz, Bürgers in Dauba N.C. 83 und der Mutter Magdalena geborene Köhler aus Kahlenberg N.C. 15 Bezirk Dauba. Ich gefertigter Vater meine niederjährigen Tochter Theresia Krombholz bewillige... a dále to pokračuje stejně jako u ženicha (snad text svolení, které neobsahuje důležité informace)
kat, 20 Jahre und 6 Monate laut Matr. J II f 516, unv.;
Beistand: Joseph Schneider Grundbesitzer in Horka No 10; Anton Köhler, Grundbesitzer in Kahlenberg N 15.
Uživatelský avatar
zedir
 
Příspěvky: 6291
Registrován: pát kvě 02, 2014 3:59


Zpět na VYŘEŠENO

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 32 návštevníků