Chynice - okres Chlumec

Když hledáme na základě místa. Nebo chceme nějaké informace od někoho, kdo to má blíž.

Chynice - okres Chlumec

Příspěvekod Zuzana Jah » stř srp 13, 2014 17:39

Prosím o radu - v matrice narození farnosti Lužec z roku 1880 je u matky otce dítěte uvedeno místo narození "Chynice č 21 okr Chlumec". Uvedenou oblast osobně znám, ale ani mamka netuší, co za osadu nebo samotu by to mohlo být. Prošla jsem na netu zveřejněný seznam dochovaných matrik archivu v Zámrsku a v žádné z farností není Chynice uvedena. Zápis v matrice je čitelný a tak předpokládám že i správný. Zkoušela jsem hledat i různé podobné varianty, ale neúspěšně. Kde bych mohla vyhledat údaje o místu narození? Děkuji předem za každou radu, jsem začátečník, který se bádání věnuje cca šest týdnů:-) Zuzana
Zuzana Jah
 
Příspěvky: 275
Registrován: ned srp 03, 2014 15:09
Oblast pátrání: Královéhradecký kraj

Re: Chynice - okres Chlumec

Příspěvekod Zora » stř srp 13, 2014 17:47

Rozhodně by pomohlo, pokud přidáte odkaz, odkud název obce čerpáte, určitě něco vymyslíme.
Zora
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 28991
Registrován: čtv kvě 31, 2012 14:01
Bydliště: Ivančice
Oblast pátrání: Ivančice a okolí, Brno-Zábrdovice, jižně od Brna, Tišnovsko, Vysočina-Žďár, Křižanov, Velkobítešsko, Náměšťsko, z části Třebíč, mlynářské rody na řekách Jihlava, Oslava, matriky Rakousko z části

Re: Chynice - okres Chlumec

Příspěvekod Slim » stř srp 13, 2014 17:47

I přesto, že jste přesvědčena o správnosti přečtení, neuškodí zde dát odkaz na daný záznam.
Slim
 
Příspěvky: 2566
Registrován: čtv úno 14, 2013 14:01
Bydliště: Ostrava - Hrabová
Oblast pátrání: Kunčice nad Ostravicí (Velké Kunčice, Ostrava-Kunčice)
Hrabová (Velká Hrabová, Ostrava-Hrabová)

Re: Chynice - okres Chlumec

Příspěvekod Zora » stř srp 13, 2014 17:53

http://www.mapy.cz/zakladni?planovani-t ... 22%7D&ri=0

Pouze tipuji - obec Bílé Vchynice, je to 11 km do Chlumce nad Cidlinou.

Z.
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 28991