Fotografie náměstí, pro mě neznámého města.

Když hledáme na základě místa. Nebo chceme nějaké informace od někoho, kdo to má blíž.

Fotografie náměstí, pro mě neznámého města.

Příspěvekod Zdenek » stř říj 23, 2013 21:59

Měl bych na Vás prosbu kolegové. Po dávno zemřelé babičce jsem našel staré fotografie a postupně se mi daří zjišťovat, kdo a co na nich je. Ale s touto si opravdu nevím rady. Je na ní náměstí nějakého českého města. Českého, protože na domě vlevo je česká vlajka. Takže, fotka je buď z první republiky (to nejspíš), nebo těsně po válce.
Původně jsem si myslel, že je to Moravský Beroun, ale není.
Myslím, že to nebude velké město, v levém vzdálenějším rohu náměstí je vidět ven z města, velké město by nemělo náměstí hned na kraji města a také to vypadá, že je to na kopci.
Babička bydlela na vesnici poblíž Olomouce, po válce chvíli v Moravském Berouně a po zbytek života v Olomouci.

Zde je fotka:
http://img24.eu/v-y9kuicl8.jpg

Předem děkuji za postřehy. :D
Zdenek
 
Příspěvky: 1263
Registrován: ned bře 29, 2009 19:58
Bydliště: Olomouc

Re: Fotografie náměstí, pro mě neznámého města.

Příspěvekod ZEL » čtv říj 24, 2013 6:58

Město nepoznám. Jen ohledně datace. Zdá se mi, že na tom domě jsou dvě vlajky, ta blíž je tmavá jednobarevná, takže bych ji tipovala na sovětskou a fotografii až do 50-tých let. Ten pán v popředí má na levém rukávu pásku, snad pořadatel, možná by někdo věděl, co ta páska znamená.
ZEL
 
Příspěvky: 480
Registrován: pát srp 25, 2006 10:42
Oblast pátrání: Rody Zelinků a Zelingerů
http://zelinka.genebaze.cz/zelinka.html

Re: Fotografie náměstí, pro mě neznámého města.

Příspěvekod Karolina Vernerova » čtv říj 24, 2013 7:14

podle těch krojů by to někdo nepoznal? asi ne, že?
vidím tam cikány a tmavé prapory, jakoby někdo zemřel... lidi s černými páskami...
přitom ale dívka v kroji má jakousi "májku"
taky tam stojí strom- je tam zasazený nově...

tady na tom webu je hodně setříděných fotek podle okresů.....