Terezie Borůfková 1890, Weigelsdorf, Taufbuch, němčina

To co nikam nepatří, nebo nemá s původním tématem co dělat. Také příspěvky s množstvím narušených vazeb.

Terezie Borůfková 1890, Weigelsdorf, Taufbuch, němčina

Příspěvekod jundenisa » sob dub 17, 2021 13:38

Dobrý den, jsem úplný amatér v bádání po svých předcích a skoro na začátku jsem se dostala do zapeklité situace. Prosím vás o pomoc s překladem z rakouské matriky, kam si jedna generace odskočila a já se nemůžu dostat přes to dostat dál. Níže posílám odkaz na narozenou Terezii Borůfkovou (5.2.1890) ve Weigelsdorfu. Její matka byla Terezie Slezáková a otec Rudolf Borůfka. Předem děkuji za pomoc. https://data.matricula-online.eu/cs/oes ... 1-07/?pg=4
Zápis úplně dole na snímku 02-Taufe_0001
jundenisa
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob dub 17, 2021 12:25

Re: Terezie Borůfková 1890, Weigelsdorf, Taufbuch, němčina

Příspěvekod Zora » sob dub 17, 2021 13:46

Viz pravidla :
c) vždy napište do těla zprávy to co sami přečtete (v originálním jazyce dokumentu), i kdyby to mělo být chybně nebo torzovitě.
Ani jste se nepokusila, pouze napsala pár jmen, známých určitě z dřívějška.

Vezměte si k ruce tabulku tabulka kurent - latinka, ale také slovníky a spousta užitečných rad (od našeho kolegy) -viz menu na liště
http://genealogie.nka.cz/?page_id=177
a porovnávejte ...

zde slovník
slovniík.cz

Struktura zápisů je v této době stále stejná, takže se nebojte a luštěte. Z
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 29088
Registrován: čtv kvě 31, 2012 14:01
Bydliště: Ivančice
Oblast pátrání: Ivančice a okolí, Brno-Zábrdovice, jižně od Brna, Tišnovsko, Vysočina-Žďár, Křižanov, Velkobítešsko, Náměšťsko, z části Třebíč, mlynářské rody na řekách Jihlava, Oslava, matriky Rakousko z části

Re: Terezie Borůfková 1890, Weigelsdorf, Taufbuch, němčina

Příspěvekod zburget » sob dub 17, 2021 14:19

Zdravím,
vítám na fóru!

Já ještě poprosím o opravu předmětu - má tam být pouze matriční událost, místo, rok a jazyk. Nemá tam být jméno.