Vyřešeno Přechod mezi počítači

Rady a tipy k programu ke genealogickému systému MyHeritage a programu Family Tree Builder.
Žádosti o zprostředkování kontaktu MyHeritage.

Vyřešeno Přechod mezi počítači

Příspěvekod Karel1 » pon led 06, 2020 7:42

Mám nový notebook a nelze na něm zprovoznit My Heritage Family Tree Builder. Když se hlásím po instalaci jako registrovaný uživatel vždy chyba "Nelze se spojit s Heritage" a k tomu buď chybné heslo nebo nefunkční internet. Na původním notebooku vše OK, ale ten bych chtěl zrušit. Mám placené "Premium" a proto nechci vytvářet novou registraci. Přišel mi mail "Někdo se vám nabourává do vašeho My Heritage". Myslím, že registrace může být spojená s IP adresou počítače. Zkoušel jsem volat do Utahu ale pro malou znalost angličtiny jsem se nedostal ani přes volby (1,2,..). Prosím poraďte co s tím nebo prosím odkaz na nápovědu kde je to popsané nebo komu volat v "češtině". Předem děkuji.
Naposledy upravil Karel1 dne úte pro 08, 2020 10:02, celkově upraveno 1
Karel1
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 05, 2020 19:11

Re: Přechod mezi počítači

Příspěvekod zburget » pon led 06, 2020 9:45

Zdravím, registrace určitě není vázaná na IP adresu, navíc, pokud máte oba počítače doma, budou mít na venek téměř určitě IP adresu stejnou.

Já osobně bych to opravdu hádal na to, že se vám tam nedaří zadat správné heslo. Podívejte se, jaké máte zapnuté rozložení klávesnice (tzn. jestli píšete do hesla opravdu ty znaky, které myslíte, že píšete). Já to kontroluju vždycky tak, že si zkusím heslo napsat do nějakého políčka, kde vidím, co píšu. Často se pak ukáže, kde je chyba (třeba že nefunguje nějaká klávesa na klávesnici). Ale pozor, pište to přímo v MH FTB (protože v jiném programu může být aktivní jiné rozložení klávesnice) - tedy třeba do políčka pro e-mail.
Druhý nápad - zapisujete opravdu správné heslo? Nezměnil jste si ho někdy? Zkuste ověřit tím, že se stejným heslem zkusíte přihlásit přímo na web MH.
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 12523
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Přechod mezi počítači

Příspěvekod Viola » pon led 06, 2020 11:03

Já si teď převáděla FTB na nový notebook a vše proběhlo bez problémů. Byla jsem připojená na net, stáhla si instalaci FTB, nainstalovala, přetáhla jsem si zálohovaný soubor (ne GedCom, z hlavy teď nevím, jakou měl příponu). Zeptalo se mě to, jestli se chci přihlásit jako původní uživatel, já že ano a vše funguje.
Zkuste si z webu MH vyžádat aktualizaci hesla.
Viola
Uživatelský avatar
Viola
 
Příspěvky: 639
Registrován: úte srp 26, 2014 11:08
Bydliště: Olomouc
Oblast pátrání: Jižní Čechy > Marčovice, Milíkovice; Plzeň; Jižní Morava > Čechy pod Kosířem; Severní Čechy > Železný Brod

Re: Přechod mezi počítači

Příspěvekod Karel1 » pon led 06, 2020 13:54

Děkuji za odpovědi. Dostal jsem sílu znovu něco zkoušet a mám částečný úspěch. Změnil jsem si heslo k My Heritage na novém počítači a následně jsem se dostal na svůj Rodokmen na webu. Zde vše funguje bez problémů. Ale při pokusu se přihlásit do FTB mě to stále hlásí uvedenou chybu. Přepokládám, že na web i na FTB je stejné heslo. Hledal jsem rozdíly a našel jsem, že při přihlašování na web to jede přes login "www.myheritage.cz" a při hlášení na FTB to jde na login www.myheritage.com. Asi proto hlášky nemůžeme se připojit k www.myheritage.com nejde internet (ten samozřejmě jde když je funkční web). Co s tím dál zatím nevím.
Karel1
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 05, 2020 19:11

Re: Přechod mezi počítači

Příspěvekod zburget » pon led 06, 2020 14:32

No a na www.myheritage.com se dostanete? Třeba vám něco blokuje komunikaci s touto stránkou.
Neblokuje vám komunikaci firewall? Zkuste ho vypnout.
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 12523
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Přechod mezi počítači

Příspěvekod Karel1 » pon led 06, 2020 15:45

Když zadám odkaz www.myheritage.com do adresní řádky prohlížeče tak se tam opravdu nedostanu, automaticky to přeskočí na www.myheritage.cz/login. Ale na starém počítači to dělá to samé a fungovalo to. Vypnutí Firewallu nepomohlo. Ještě jsem se zkoušel do FTB jako nový uživatel přihlásit pod novým heslem na starém počítači a to fungovalo. Děkuji za odpovědi, ale nyní asi bádání ukončím. Na rodokmenu na novém počítači mohu pracovat na webu a FTB dořeším později.
Karel1
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 05, 2020 19:11

Re: Vyřešeno - Přechod mezi počítači

Příspěvekod Karel1 » stř led 15, 2020 8:52

Současně mně vše funguje. Nejprve jsem se pokusil přihlásit na jiný email a FTB na něm fungovalo bez problémů (detekce chyby - závada není způsobena NB). Pak jsem bádání na chvíli opustil. Za několik dní přišla aktualizace FTB. Tuto jsem nainstaloval a zkusil jsem FTB spustit ze standardního emailu. Vše se rozchodilo a po cca týdnu provozu jsem nenalezl žádnou chybu, Nedovedu si to jinak vysvětlit, než že jsem byl zablokován na jejich serveru (chybu jsem samozřejmě mohl způsobit sám). Děkuji všem za pomoc, moc mě pomohla informace že přechod na jiný počítač bez speciálního zásahu jinde funguje.
Karel1
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 05, 2020 19:11


Zpět na MyHeritage Program a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků