Stránka 1 z 1

Kterak zruším automatickou platbu?

PříspěvekNapsal: sob čer 08, 2019 3:47
od Ladislav Bátora
Přeju dobré ráno vespolek
a prosím o radu, jak se ruší souhlas s automatickou platbou ve prospěch MH, protože už se mi zase blíží „výročí“ a cca 6000 korun je opravdu nad moje důchodcovské poměry.
V létě 2017 jsem totiž VĚDOMĚ zaplatil cca 3000 korun – protože s takovou roční částkou jsem ještě byl svolný. Jenže po roce jsem uzřel na výpisu, že si MH automaticky z mého účtu vybrala těch výše uvedených cca 6000 korun, což je pro mě opravdu už neúnosné, i kdybych ty genealogické služby od MH potřeboval víc než nezbytně. Což navíc nepotřebuji...
A je teď už jedno, zda jsem loni v létě udělal někde chybu a kliknul na něco, na co jsem kliknout rozhodně nechtěl a především neměl: nechci ty promarněné peníze zpátky, jen už to chci PROBOHA zrušit. Jenže momentálně se na té stránce, kde jsou Moje nákupy, resp. My Purchases motám už přes dvě hodiny furt dokola – a nedaří se mi navzdory obsáhlému návodu na Centrum nápovědy proklikat přes View Details až k tomu kýženému políčku Stop Annual Renewal.

Jinak řečeno: když kliknu na Zobrazit podrobnosti, tak se mi místo Stop Annual Renewal objeví Hledat záznamy nyní, viz v příloze.
Poraďte mi proto prosím krok za krokem, jak se té hrůzy zbavím.
Díky předem
Ladislav Bátora

Re: Kterak zruším automatickou platbu?

PříspěvekNapsal: sob čer 08, 2019 6:10
od Burča
Dobré ráno,
děkuji za váš dotaz, včera jsem manuálně prodloužila předplatně na MH a na jeho zastavení jsem zapomněla. Ještě že jste mi to připomněl. A ze srovnání vašeho a mého MH vyplývá, že automatické prodlužování už máte zrušené. Tady je to moje rušení krok za krokem:

Ruseni predplatneho I.png

Ruseni predplatneho II.png

Ruseni predplatneho III.png

Re: Kterak zruším automatickou platbu?

PříspěvekNapsal: sob čer 08, 2019 14:00
od Ladislav Bátora
Burča píše:Dobré ráno,
... ze srovnání vašeho a mého MH vyplývá, že automatické prodlužování už máte zrušené. Tady je to moje rušení krok za krokem:
Příloha Ruseni predplatneho III.png je dlouhodobě nedostupná.


Díky moc za zprávu a ilustrace, ale nejsem si ani tak jist, že automatické prodlužování už mám opravdu zrušené.
A riskovat dále už nechci, protože pak už by bylo zase pozdě – až bych případně zjistil, že jsem zase přišel o 6 tisíc korun...
Takže jsem před chvilkou raději požádal rovnou o okamžité zrušení mého účtu na My Heritage vůbec. To by snad klapnout mělo, viz přílohu:
Ještě jednou díky, lb.