Stránka 1 z 1

Nefunkční a mizerný zákaznický servis MH

PříspěvekNapsal: pát kvě 17, 2019 22:50
od ohad
Jsem klientem My Heritage od r. 2010. V principu mi jejich software FTB vyhovoval, i když nebyl zcela nejlepší. Platil jsem si jejich webové služby, protože moje databáze už při přechodu k nim měla cca 6000 osob. Už při přechodu to dělalo problémy, kde to šlo, přehodilo to dny a měsíce, vše jsem musel opravovat ručně.

V roce 2013, při některém z updatů byly publikovány veřejně všechny soukromé poznámky. Co je větší problém, že z webu i z FTB se ztratily všechny obrázky, šlo o několik tisíc snímků. Přišel jsem na to náhodou v listopadu 2013, a od té doby se snažím vše řešit. Bezúspěšně. FTB se tváří, že tam snímky jsou, při rozkliku ale scházejí.

Zákaznická podpora nefunguje. Člověk poíše dopodrobn všechny problémy, jejich odpověď je taková, že požádají o popis problému. Takto jsem jim napsal asi 30x, vždy neúspěšně. Všechny moje reakce na FB vymazali. Zůstala tam jen jedna moje reakce na to, když použili jeden z mých ztracených obrázků, obrázek ještě žijících členů mé rodiny z ČR, když psali, že někdo našel svou rodinu v Dánsku. Až když jsem napsal negativní hodnocení na Trustpilota, vyměnili jsme si pár e-mailů s tzv. VIP zákaznickou podporou.

Co z toho vyplynulo ? Ze stížností si vybírají, co se jim zrovna hodí, vše ostatní zcela ignorují. Nejprve mne obviňují z toho, že jsem se jim od r. 2013 vůbec neozval, pak připustí, že jen asi 3x, i když mám schováno všech více než 30e-mailů. Pak přijdou s tím, že je to velmi nešťastná událost a že mi vytvořili backup se všemi fotkami. Když srovnám stav tohoto jejich backupu se službou backupu, online, kterou u nich mám, zjišťuji, že počet snímků i osob je nižší, než 2 poslední backupy online :-) Navíc u snímků jde jen o ty, které jsem začal dodávat po ztrátě původních. Pak přijdou s tím, že potřebují starý harddisk ze starého laptopu, že tam všechno bude (dívalo se na to několik "ajťáků" již tehdy v r. 2013 a nic nenašli). pak zase novinka - jsou profesionální IT firma a že nemohou řešit každou hloupost a kdejaký "bug", který se někde objeví.

No a nakonec přestanou úplně odpovídat a na Trustpilotu všechny recenze nechávají blokovat s tím, že jsou pomlouvačné a že jde o spamy....

Při loňském prodloužení jsem žádal o změnu registračního e-mailu s tím, že se starým mám problémy. Přislíbili mi zavolat zpět a vše vyřešit. Několik měsíců na to kašlali. Musel jsem si zavolat sám na zahraniční placené číslo a žádat o změnu. Hlupáci neznají ani standardní spelling, nerozumí jednoduché žádosti, na požadavek reagují otázkou s opakem požadavku. Takže jsem musel volat 5x, abych vše vyřešil, stálo mě to skoro 3 tisíce.

Službu webu mám předplacenou do konce července. Prodlužovat nehodlám, nestojí to zato. Celou databázi (přes 50.000 osob) před koncem vymažu a web ukončím.

Ano, FTB je dobrý software. BK však byl výrazně lepší a stabilnější, s mnoha zajímavějšími a užitečnějšími funkcemi, proto se k němu chci vrátit. To, že neumožňuje webovou aplikaci, neberu jako problém.

Pokud jde o služby MH - vše je ok, dokud nedojde k problému - pak nepomohou s ničím, člověk si vše musí vyřešit sám.
NEDOPORUČUJI !

Re: Nefunkční a mizerný zákaznický servis MH

PříspěvekNapsal: úte čer 04, 2019 13:55
od shr3k
Ano, taky si platím už hodně let, je to peklo. Amatéři hrozní, bezpečnostní díry atp. už jsem veškerou komunikaci vzdal.