Stránka 1 z 1

Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: pon pro 31, 2018 9:18
od vojtavlach
Dobrý den, mám dotaz ohledně automatického prodloužení premium účtu na myheritage. Asi jsem spadl z hrušky, ale nějak mi nejde do hlavy, jak mi může někdo prodloužit něco, co jsem nikdy neměl? Na myheritage jsem užíval pouze basic verzi a o nic jiného jsem zájem nikdy neprojevil. Nejsem nadšený genealog, pouze jsem si dal dohromady informace které jsem znal a zapsal si je na tento server s tím, že se tomu třeba někdy v budoucnu budu věnovat. O to více jsem byl překvapen, když jsem se dnes přihlásil k internetové bankovnictví a viděl platbu cca 4500kč za automatické prodloužení premium účtu. Jako cože?? Pochopil bych, kdybych si tuto službu někdy zaplatil a nevšiml si nějakého políčka, že mi to budou automaticky obnovovat. To by byla jistě moje hloupost, ale takhle mě to trochu s***. Ihned jsem se přihlásil a další obnovu zatrhl, ale je možné nějak to roční předplatné zrušit a získat zpět moje peníze?? Vůbec tuto službu nepotřebuji a není to malá peněz. Pokud s tím někdo máte zkušenost, tak poraďte prosím.
Děkuji

Ještě mě napadla doplňující otázka: Při běžné registraci se vyplňuje číslo účtu? Já už si to vážně nepamatuji, ale jak je jinak možné, že si tu platbu strhli bez mého vědomí? Na emailu ve spamu jsem akorát dopátral upozornění na to, že mi účet prodlouží, ale to sem bohužel nečetl.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: pon pro 31, 2018 19:35
od zburget
Můžete je zkusit požádat, aby vám platbu vrátili - ale nedělám si moc iluze o tom, že by vám vyhověli. To víte, vydělávat je potřeba a co na tom, že bude po světě několik nas****ch lidí - hlavně že jsou penízky na účtu...
Při registraci jste někde pravděpodobně zadal číslo platební karty a s její pomocí došlo ke stržení příslušné částky.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: úte led 01, 2019 1:16
od vixiv
mam dotaz z trochu jine misy a nechci zakladat dalsi tema. V 12/2018 jsem si zaplatil na rok Kompletni plan, tedy s platnosti do 12/2019. Mohu jiz nyni zrusit automaticke prodluzovani? Paklize ano, neprijdu o zaplaceny plan? Nerad bych za rok mel strzenou celou platbu jako kolega vyse. dekuji za odpoved.
Josef Smetana

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: úte led 01, 2019 11:48
od Dagmar8
určitě můžete, já to vždycky ruším hned po zaplacení

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: stř led 02, 2019 12:42
od vojtavlach
Taky si moc velký naděje nedělám. Při rušení dalšího předplatného jsem jim do poznámky napsal "Proč jsem se rozhodl zrušit" zda by to nešlo vrátit zpět. Když si něco koupíte v obchodě, tak to většinou do 14 dní můžete vrátit, ale u těchto služeb je to nejspíš fantasy. Když to nedopadne, tak snad toho aspoň nějak využiji, ještě jsem se ani nedíval co mi to má vlastně přinést za výhody a jestli to k něčemu je..?

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: stř led 02, 2019 13:34
od kolsi
vojtavlach píše:, ale nějak mi nejde do hlavy, jak mi může někdo prodloužit něco, co jsem nikdy neměl? Na myheritage jsem užíval pouze basic verzi a o nic jiného jsem zájem nikdy neprojevi.


Já spíš moc nechápu vaše tvrzení. Oni si číslo vašeho bankovního účtu asi jentak nevymysleli, přístup a povolení strhnout platbu jim k němu někdo dát musel.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: stř led 02, 2019 15:03
od luko
Já děkuju za připomenutí. Končí mě předplatné 20.1. hned jsem zrušil automatickou platbu. :D

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: pát led 04, 2019 7:16
od vojtavlach
Kolsi:
Já už Vážně nevím jestli sem při registraci kartu vypisoval. Spíš mě napadlo jestli ze začátku nedají na chvilku tu verzi prémium zdarma a nemusíš k tomu tyhle věci vyplnit..? To že bych chtěl automaticky prodlužovat bych sám určitě nepotvrdil, to bude nastavený už od nich a pokud si to sám nevypnu, tak se to prostě prodlouží a už platíte. Kamarádovi se něco podobného stalo u Avastu, taky měl jen nějakou free verzi a po roce se divil, když mu odešla platba z účtu.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: pát led 04, 2019 8:24
od zburget
Snaho firem (MH, Avast a další), které něco dávají zadarmo samozřejmě je, aby si lidi vybrali takový produkt, za který dostanou zapalceno. Z toho, že to používáme zadarmo nemají nic a něčeho žít musí. Takže to zadarmo je v podstatě jen an nalákáná zákazníka. A pak je na něj potřeba tvrdě nastoupit a přesvědčit ho, že to zadarmo vlastně k ničemu není a je potřeba si vzít placený produkt. Když si člověk nedává pozor, snadno tomu tlaku podlehne a zaplatí. Buď proto, že se nechá "ukecat" tunou vyskakujících reklam a nebo proto, že někde při nějaké registraci vám řeknou, že je k ní potřeba zapsat číslo platební karty, ale cena je 0,-. Jenže čato si pak uživatelnevšimne, že v nějakém dalším kroku zaškrtne autometické prodloužení, tentokrát už za peníze.
Jak dalece je to které jednání etické, o tom bychom tady mohli dlouze diskutovat. Jasné ale je, že legitimní snahou firem je tvořit zisk a použijou k tomu všechny dostupné legální prostředky, aby toho dosáhli.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: sob led 05, 2019 1:32
od Rozina
Jestliže jednou zaplatíte kartou a nezrušíte automatické prodloužení , tak si strhnou peníze bez souhlasu. Stalo se mi to již 2x. Po každé mě peníze vrátili, ale okamžitě začali smlouvat. Přestala jsem jim psát německy. Píši česky a okamžitě odpovídají. Když tolik platíme tak tam může být operátor v češtině.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: ned led 06, 2019 16:06
od vojtavlach
Rozina píše:Jestliže jednou zaplatíte kartou a nezrušíte automatické prodloužení , tak si strhnou peníze bez souhlasu. Stalo se mi to již 2x. Po každé mě peníze vrátili, ale okamžitě začali smlouvat. Přestala jsem jim psát německy. Píši česky a okamžitě odpovídají. Když tolik platíme tak tam může být operátor v češtině.


Na jaký email jste je kontaktovala v češtině? Mě nikdo na nic neodpovídá. Hlavně mi bylo strženo 169 euro.. Což je nějak moc, ani vlastně nevím jakou službu mi teda prodloužili. Já celou dobu měl jen ten základ a nikdy jsem si žádnou nekupoval.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: ned led 06, 2019 16:36
od Zora
vojtavlach píše:
Rozina píše:Jestliže jednou zaplatíte kartou a nezrušíte automatické prodloužení , tak si strhnou peníze bez souhlasu. Stalo se mi to již 2x. Po každé mě peníze vrátili, ale okamžitě začali smlouvat. Přestala jsem jim psát německy. Píši česky a okamžitě odpovídají. Když tolik platíme tak tam může být operátor v češtině.


Na jaký email jste je kontaktovala v češtině? Mě nikdo na nic neodpovídá. Hlavně mi bylo strženo 169 euro.. Což je nějak moc, ani vlastně nevím jakou službu mi teda prodloužili. Já celou dobu měl jen ten základ a nikdy jsem si žádnou nekupoval.


Určitě jste musel zadat číslo účtu... Předpokládám se jste chtěl vyzkoušet premium na 14 dnů zdarma, ale to nejde bez zadání čísla účtu - platební karty.
Možná, že Vám to neutkvělo v hlavě...
Z

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: úte led 22, 2019 19:24
od vojtavlach
Zdravím Vás, tak po delší odmlce mohu celou situaci uzavřít :-) Napsal jsem na support žádost o vrácení peněz a zastavení premium a po delší odmlce mi bylo odpovězeno, že mi peníze vrátí a už se tak i stalo.Už jsem v odpověď ani nedoufal :-) Popsal jsem jim nastalou situaci a jak k tomu došlo jsem sice nezjistil, ale nikdo nic nenamítal. Prodělal jsem 90 kč na kurzu, ale jsem moc rád, že to takhle dopadlo. Tudíž pokud to někoho z Vás potká, nebojte se jim napsat.
Mějte se hezky a děkuji za odpovědi.

Re: Atomatické prodloužení premium účtu

PříspěvekNapsal: stř led 23, 2019 7:40
od vixiv
možná by jste mohl i pro další uživatele doplnit v jakém jazyce jste komunikoval