Stránka 1 z 1

VYŘÍZENO, díky -My Heritage - shody

PříspěvekNapsal: ned zář 10, 2017 20:31
od pokornasd
Dobrý den,
můj syn si založil nový rodokmen a zaplatil si základní Premium, ale neobjevuje se mu potvrzování a odmítání shod. Proč?
Díky D.P.

Re: My Heritage - shody

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 6:57
od ozana
Shody se nezačnou nabízet okamžitě, chvíli to trvá.

Re: My Heritage - shody

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:49
od pokornasd
Shody se mu nabízejí, ale neobjevuje se: "Potvrdit shodu?". Nevím proč, když je to zaplacené.

Re: My Heritage - shody

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:52
od Dagmar8
Tu shodu musí rozkliknout a nahoře v pravo se mu objeví ..potvrdit shodu