VYŘÍZENO, díky -My Heritage - shody

Rady a tipy k programu ke genealogickému systému MyHeritage a programu Family Tree Builder.
Žádosti o zprostředkování kontaktu MyHeritage.

VYŘÍZENO, díky -My Heritage - shody

Příspěvekod pokornasd » ned zář 10, 2017 20:31

Dobrý den,
můj syn si založil nový rodokmen a zaplatil si základní Premium, ale neobjevuje se mu potvrzování a odmítání shod. Proč?
Díky D.P.
Naposledy upravil pokornasd dne stř zář 13, 2017 16:27, celkově upraveno 1
pokornasd
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát lis 15, 2013 12:45

Re: My Heritage - shody

Příspěvekod ozana » pon zář 11, 2017 6:57

Shody se nezačnou nabízet okamžitě, chvíli to trvá.
Ožana neznamená ženu, přestože to kdysi velmi dávno bylo ženské křestní jméno
Uživatelský avatar
ozana
 
Příspěvky: 5763
Registrován: úte kvě 12, 2009 6:01
Bydliště: Petřvald
Oblast pátrání: Slezsko, Petřvald okr.Karviná, Šenov

Re: My Heritage - shody

Příspěvekod pokornasd » pon zář 11, 2017 19:49

Shody se mu nabízejí, ale neobjevuje se: "Potvrdit shodu?". Nevím proč, když je to zaplacené.
pokornasd
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát lis 15, 2013 12:45

Re: My Heritage - shody

Příspěvekod Dagmar8 » pon zář 11, 2017 19:52

Tu shodu musí rozkliknout a nahoře v pravo se mu objeví ..potvrdit shodu
ty Dáša
Uživatelský avatar
Dagmar8
 
Příspěvky: 1108
Registrován: pát pro 13, 2013 14:37
Bydliště: Hradec Králové
Oblast pátrání: Slavkov u Brna, Vyškov, Humpolec, Jiřice a okolí, Hradec Králové, Praha, Pardubice, Rokytno,


Zpět na MyHeritage Program a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků