Stránka 1 z 1
MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
ned zář 18, 2016 22:57
od jirka.vrba
Je možné obnovit stav rodokmenu z GEDCOM exportu?
Používal jsem MacOS verzi Family Tree Builderu a ta je velmi špatná. Je pomalá a na rozsáhlém rodokmenu synchronizace někdy nedobíhala a ztrácely se mi data, tak jsem už řešil všechno přes web. Po čase jsem zjistil, že mi chybí na webu důležité album, které jsem ve Family Tree Builderu viděl, na podpoře mi poradili ať zapnu synchonizaci. Moc se mi to nelíbilo, měl jsem s tím špatné zkušenosti a ten rozdíl už byl moc velký, ale udělal jsem to podle jejich doporučení a pro jistotu jsem si před tím udělal export do GEDCOMu z webu. Dopadlo to jak jsem čekal, ztratil jsem asi 600 osob, které jsem konečně dopátral po zveřejnění matrik Heřmanoměstecka.
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
úte zář 20, 2016 8:30
od ozana
Aplikace dělá pravidelně i vlastní zálohy, z těch to obnovit nejde?
...\Documenty\MyHeritage\Rodokmen\Backup
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
úte zář 20, 2016 8:55
od Slim
Pokud chcete obnovit data z GEDCOMU na MyHeritage, tak v rodokmenu stačí nahoře v liště kliknout na RODOKMEN a tam je položka menu „Importovat data GEDCOM“.
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 17:46
od jirka.vrba
ozana píše:Aplikace dělá pravidelně i vlastní zálohy, z těch to obnovit nejde?
...\Documenty\MyHeritage\Rodokmen\Backup
Nejde, ve Family Tree Builderu mám starší verzi, protože sync z MacOS nezvládal velký rodokmen.
Mám GEDCOM exportovaný z webu a ten se trochu liší od záloh, které si ukládá Family Tree Builder.
V tom z webu jsou jinak uložené obrázky, jsou tam jako odkazy na web a u osob chybí _UID, tak nevím
co by to udělalo po synchronizaci.
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 18:00
od jirka.vrba
Slim píše:Pokud chcete obnovit data z GEDCOMU na MyHeritage, tak v rodokmenu stačí nahoře v liště kliknout na RODOKMEN a tam je položka menu „Importovat data GEDCOM“.
tím mi vznikne nový rodokmen a ztratím všechny potvrzené vztahy
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 18:45
od Slim
Což je myslím lepší varianta, než ztratit 600 osob, ony si je potvrdíte znova, SmartMatch Vás na pokoji nenechá. Ale zvážení, co je pro Vás akceptovatelnější je na Vás. Vzhledem k počtu osob máte pravděpodobně nějakou placenou variantu MyHeritage, takže bych neváhal kontaktovat technickou podporu s GEDCOM souborem a požádat o sehrání. Domnívám se, že toto jsou schopni provést.
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 18:54
od jirka.vrba
Slim píše:Což je myslím lepší varianta, než ztratit 600 osob, ony si je potvrdíte znova, SmartMatch Vás na pokoji nenechá. Ale zvážení, co je pro Vás akceptovatelnější je na Vás. Vzhledem k počtu osob máte pravděpodobně nějakou placenou variantu MyHeritage, takže bych neváhal kontaktovat technickou podporu s GEDCOM souborem a požádat o sehrání. Domnívám se, že toto jsou schopni provést.
Jo je to lepší, než ztráta, ale rodokmen má 10 tis. osob, shod je 19 tis. Technickou podporu jsem kontaktoval, i u placené verze odpovídají za několik týdnů a to většinou otázkou.
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 19:03
od Slim
No to je myslím s Židy často spojováno, že na otázku odpovídají další otázkou. Takže co byste čekal od firmy z Izraele

Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 19:08
od jirka.vrba
Slim píše:No to je myslím s Židy často spojováno, že na otázku odpovídají další otázkou. Takže co byste čekal od firmy z Izraele


no čekal bych, že si najmou dva český študáky, co budou dělat podporu pro čr
Re: MyHeritage obnova stavu z GEDCOM souboru

Napsal:
čtv zář 22, 2016 19:42
od kolsi
S jakoukoli podporou od MH bych nepočítal. Jejich diskuzní fórum je plné uživatelů, kteří si zaplatili i tu nejdražší variantu a stěžují se tam, že podpora je ignoruje.
Já cca před půl rokem ztratil při přechodu z FTB7 na FTB8 celou jednu větev stromu a u další poloviny osob se objevily nesmyslné údaje. Když jsem kontaktoval podporu, tak mi po pár dnech přišla odpověď, že nikde nemají zaevidováno, že jsem si stáhnul FTB8 a tím to haslo. Žádná další reakce. Takže mi nezbylo nic jiného než všechno zadávat znovu.
Paradoxem je, že jsem k předplatnému dostal od nich zdarma jejich službu zálohování, která ale zálohuje pouze 1x měsíčně (takže jsem ztratil v podstatě celá data za 1 měsíc). Na otázku k čemu ta služba zálohování vůbec je, mi odpověděli, že jí můžu použít, pokud při zadávání dat udělám chybu. Celá ta jejich služba mi přijde spíš jako komedie.