Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Rady a tipy k programu ke genealogickému systému MyHeritage a programu Family Tree Builder.
Žádosti o zprostředkování kontaktu MyHeritage.

Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Sil » čtv kvě 05, 2022 11:16

Už se tu dřív diskutovalo jak má MyHeritage kontakt na podporu na první pohled jen přes telefon do zahraničí, tak jen pro jistotu tady je postup jak se dají kontaktovat i psanou formou přes email - jen teda stejně budete muset psát anglicky.

  1. Po příhlášení vpravo nahoře klikněte na Nápověda -> Centrum Nápovědy (hlavně NEvybírejte "Kontaktujte nás", to vede jen na ty čísla...)
  2. Ze seznamu vyberte jakýkoliv článek (třeba hned "Getting Started", a pak "How do I sign up to MyHeritage?")
  3. Sjeďte úplně dolů na konec článku a u "Did this answer your question? If not, click "No" to contact Support." klikněte na "No"
  4. Pak už stačí jen vyplnit údaje, přibližnou kategorii, popis problému a odeslat
Na email pak dostanete číslo ticketu, a později vám snad i někdo odpoví na váš problém.

Alternativa je napsat jim přímo na support@myheritage.com který nikde na webu neuvádějí, ale způsob nahoře by měl alespoň zapadnout do jejich oficiálního procesu ...

Samozřejmě nic nezaručuje že se s vámi budou bavit, bohužel po některých zkušenostech jiných kolegů to ne vždy funguje... Z vlastní zkušenosti, mě se ozvali, jen mi moc nebyli schopni pomoci s mým problémem :D
Upraven drobně předmět. Z
Naposledy upravil Sil dne pon kvě 16, 2022 15:09, celkově upraveno 1
Sil
 
Příspěvky: 339
Registrován: úte črc 25, 2017 20:43
Oblast pátrání: Rodinný vývod - převážně Jižní Morava. Rody panských úředníků cca 1780-1850 - primárně Morava, ale sbírám všechny. Rody příjmení "Kutal" - celé Česko.
Rodokmen online: myheritage.cz/site-family-tree-227163221/kutal

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod zburget » čtv kvě 05, 2022 17:16

e-mail je uvedený v manuálu k MH FTB.
Já jim tam poslal nějaký seznam chyb FTB, odpověděli mi, že to potřebují popsat nějak detailněj, protože si ten mnou anglicky psaný email překládají pomocí google translatoru (!) netuším do jakého jazyka a že jim ten google translator přeložil pitomosti. Tak jsem jim chyby popsal ještě jednou a polopaticky a už se mi neozvali. Pozítří to bude přesně měsíc…
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 13322
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod ozana » pon kvě 16, 2022 9:59

Tak to asi překládají do Jidiš
Ožana neznamená ženu, přestože to kdysi velmi dávno bylo ženské křestní jméno
Uživatelský avatar
ozana
 
Příspěvky: 5781
Registrován: úte kvě 12, 2009 6:01
Bydliště: Petřvald
Oblast pátrání: Slezsko, Petřvald okr.Karviná, Šenov

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Zora » pon kvě 16, 2022 10:12

ozana píše:Tak to asi překládají do Jidiš


Izrael - Oficiálními jazyky jsou hebrejština a arabština, ale obávám se, že ani tato informace nepomůže.
Z
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 30367
Registrován: čtv kvě 31, 2012 14:01
Bydliště: Ivančice
Oblast pátrání: Ivančice a okolí, Brno-Zábrdovice, jižně od Brna, Tišnovsko, Vysočina-Žďár, Křižanov, Velkobítešsko, Náměšťsko, z části Třebíč, mlynářské rody na řekách Jihlava, Oslava, matriky Rakousko z části

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod zburget » pon kvě 16, 2022 21:01

Mě na tom zarazilo to, že programátoři (!) navíc celosvětově rozšířeného programu (!) s hlavní helpline na čísle v USA (!) si v angličtině hlášený problém překládají pomocí google translatoru !!!

To jsem hodně, opravdu hodně zaváhal, jestli dělám dobře, když tenhle program používám!!!
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 13322
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Zora » pon kvě 16, 2022 21:06

No, já si kdysi pomoci translatoru psala anglicky s geni,com - tedy oni oslovili mě, neb jsem naprosto všechno smazala. Napřed "nerozuměli", pak najednou porozuměli a donutili jednoho rodopisce, aby si smazal údaje, které dostal soukromě... a byly v ochranné lhůtě.
Jo, určitě byli opoceni z jazyka víc než já :-) :-)
Z
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 30367
Registrován: čtv kvě 31, 2012 14:01
Bydliště: Ivančice
Oblast pátrání: Ivančice a okolí, Brno-Zábrdovice, jižně od Brna, Tišnovsko, Vysočina-Žďár, Křižanov, Velkobítešsko, Náměšťsko, z části Třebíč, mlynářské rody na řekách Jihlava, Oslava, matriky Rakousko z části

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod ppp » ned srp 06, 2023 13:32

Aktuální e-mail je:
Kód: Vybrat vše
customercare@myheritage.com
a doporučuji uvést "account ID", které se zobrazí při postupu podle návodu výše. Chce to taky trpělivost, s prémiovým předplatným mi odpověděli po 11 dnech.
ppp
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 27, 2021 12:56

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Pavelha » sob led 11, 2025 2:39

Udělal jsem s MyHeritage velmi špatné zkušenosti. Podle mne je to podvodná firma. Koupil jsem 3 DNA kity pro rodinu.
Aktivovali jsme je "DNA Test with a 30-day Complete Free Trial" s tím, že nahlédnu do nabídky a předplatné ve zkušební době okamžitě zruším.
Ale co neudělali...
Během zkušební doby byly všechny tři účty v "my purchases" vedeny jako "free Basic plan" tedy jako jiná služba, než co jsem koupil, u níž nelze předplatné zrušit....
Ale přitom data jsem měl zpřístupněná k vyhledávání...
A přesně 30tý den po zakopení kitu mi strhli bez ptaní z PayPal 120EUR .... bez vysvětlování, bez jakéhokoli vyrozumění, nevím za co..
Sepisovat dopisy v angličtině a bránit se... psát na PayPal a na MyHeritage..... šílené
Tedy znemožnili sami ukončení předplatného v bezplatné zkušební době.
A hned začali cosi strhávat bez svolení z účtu. Ostatně k tomu jim uvedením účtu při přihlášení dáváte svolení, to je uvedeno ve smlouvě.
Uvedli tedy do "my purchases" jinou službu než jakou jsem koupil, tím pádem jiné dialogové okno bez tlačítka ukončení předplatného...
Takže podle návodu k ukončení předplatného ve zkušebním období nešlo najít kde je chyba.
Když by tam uvedli skutečně zakoupený "free trail", ukončit by to ve zkušební době šlo.
Podle mne to je záměrný fígl.
Jak dlouho čechovi vezme vyhledat kontakt na firmu a vysvětlit jim to v angličtině... spousta lidí to vzdá a obětuje 120 Eur.. A příští rok budou platit nejspíš znovu..
v rozporu se svými "Term of Conditions" u žádné z plateb neposlali ani vyúčtování na základě kterého bych věděl co vlastně účtují, za co peníze strhávají.
Jen pro představu - když někomu koupíte kit DNA a on si aktivuje předplatné bez vás za 199EUR ročně, budou to strhávat z účtu toho, kdo zakoupil DNA kit.
Pokud kit DNA dáte někomu cizímu... budete platit za něj.
Ve smlouvě si vyhrazují že částku za předplatné není pevná, mohou ji libovolně měnit. Nebudou tě o tom ani informaovat.

Kontakt na podporu jsem našel až po prohledání úplně všeho.....
Je skrytý aby to najít nešlo - v "Accessibility Statement" - https://www.myheritage.com/accessibility
Accessible Customer Service
You can also contact our customer service center by using other methods available to you:
Send a message via email to
support@myheritage.com

další kontakt je skrytý v Subscriptions & Payments / How can I renew my subscription?
sales@myheritage.com

další maily jsou asi nepotřebné:
eurepresentative@myheritage.com
privacy@myheritage.com
copyright@myheritage.com
opt-out@myheritage.com
accessibility@myheritage.com
sales@myheritage.com
NJDanielsLawRequest@myheritage.com
legaldepartment@myheritage.com
dpo@myheritage.com
POPIAComplaints@inforegulator.org.za
PAIAComplaints@inforegulator.org.za
Pavelha
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 11, 2025 1:41
Oblast pátrání: MyHeritage

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod zburget » sob led 11, 2025 8:51

Asi bych nepsal, že je My Heritage podvodná firma. Až tak zase to není. Občas se jim povede nějaký exces, jako ostatně všem, a pak se u nich dovolávat pomoci a nápravy je veelice těžké, až nemožné.
Já tomu říkám 'syndrom velké softwarové společnosti'. Zkuste něco reklamovat nebo se domáhat čehokoli u Google, Microsoftu,… Buď se s vámi nebudou bavit vůbec a nebo z vás budou dělat blbce a nakonec stejně nevyřídíte vůbec nic a se skřípáním zubů jim zaplatíte.
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 13322
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Pavelha » úte úno 11, 2025 17:50

Dobrý den, snad máte pravdu..
ale úplně přesvědčený o tom nejsem. Vezmu li v úvahu že jen abych našel na jejich stránkách kontakt na podporu, tak mi to vzalo několik dní. Ať podtřebujete cokoliv vyřídit osobně, tak vás odkáží na své Help-centrum, ve kterém můžete hledat celé dny a stále vás to vodí pořád dokola bez možnosti kontaktování firmy a stále vám to nabízí "kontaktujte nás" a znova vás to hodí jen na počáteční stranu Help-centra. Když jsem nakonec e-maill našel a na tu podporu support@myheritage.com svou stížnost zaslal, neodpověděli ani do měsíce. Když jsem jim to zaslal podruhé, přišla mi obratem automatická oblíbená donekonečna se opakující odpověď.., že se mám obrátit na Help-centrum.. Ještě dodali, že jejich tým emaily zaslané na support@myheritage vůbec nemonitoruje... Tak na solidní byť velkou firmu je to trochu divný. na to, že vám sáhnou do účtu a vytáhnou peníze a najednou zjistíte, nejsou k dispozici žádným způsobem pro žádnou komunikaci... A to dokonce tento e-mail uvádějí jako kontaktní pro potíže s platbami ve výpisu od PayPal. Já bych i nadále řekl, že se jedná v mém případě o podvod, který asi zasáhne určité procento zákazníků prostě jen tak. Např. Jak by se mohl člověk z ČR u takovéto firmy někam dovolat a bránit... Inzerují v češtině, mají veškeré stránky v češtině a když po nich něco chcete, tak zjistíte že v ČR nemají ani pobočku, že pro celý svět nabízejí ke komunikaci pouze telefonní linku do USA.... a písemný styk žádný.. Jak asi lidé mají řešit své problémy, když nemluví anglicky. Vždyť takovéto jednání je samo o sobě klamavá obchodní praktika, klamavá reklama, neoprávněné obohacení .... a tedy podvod...

Co se průběhu mého případu týká, tak reklamace platby u PayPal, který by měl ručit za vrácení neoprávněně stržených prostředků z účtu probíhá tak, že po započetí stížnosti vám to nabídne další mail ke komunikaci s MyHeritage, kterým máte možnost odeslat zprávu současně na PayPal i na MyHeritage a oni do deseti dnů posoudí, zda firma reagovala a jak na vaše požadavky reagovla.. To je možná jediná cesta, jak na MyHeritage vůbec napsat.. tato adresa zní

paypalil_ad@myheritage.com

Tedy zatím i po měsíci bez odezvy a bez reakce...
Pavelha
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 11, 2025 1:41
Oblast pátrání: MyHeritage

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod zburget » úte úno 11, 2025 22:14

To, že je problém sehnat kontakt na nějakou podporu, je celkem normální. Najděte mi nějaký (jakýkoli) kontakt na podporu Google. Zkuste najít nějaký kontakt na podporu Microsoftu (to se vám po dlouhém hledání může podařit). Nakonec - zkuste najít podporu (telefon) na Seznam - to se vám sice povede, ale taky je to velice dobře uklizené.
Velké firmy, resp. firmy, kde je nebezpečí, že by jim mohlo voleat hodně lidí, svoje telefonní kontakty buď dobře schovávají a nebo je neuvádí vůbec. To je celkem všeobecný jev.
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 13322
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Pavelha » stř bře 05, 2025 16:42

Nejdříve zmíním, že peníze jsem od Myheritage nakonec dostal zpět... trvalo to asi 2,5 měsíce.
Vypadalo to celé, že se mnou začali komunikovat až když jsem je kontaktoval přes PayPal.

Podle jejich Terms of Conditions máte nárok si vyžádat zpět i peníze za samotné kity DNA, pokud je nepoužijete.
A taky vyžádat si předplatné zpět, pokud v rámci "30 ti denní záruky spokojenosti". Tzn. dalších 30 dní po uplynutí zkušební doby.

Dostal jsem tedy zpět peníze ze všechny 3 kity plus peníze za předplatné, které si neoprávněně strhli.

Nicméně, pro nesmírné komplikace ve všech směrech, které s touto firmou v mém případě nastaly věřím, že komunikovali a peníze vrátili jenom díky intervenci PayPal. Pokud jste platili kartou, máte ještě šance na vrácení ještě větší, je třeba to řešit přes vaši banku. Oni dohlédnou na to, zda s vámi firma komunikuje a jak. A pokud prodejce nekomunikuje apod, má banka povinnost (či možnost) vám peníze vrátit sama. V rámci bezpečnosti na internetu za tyto věcí ručí poskytovatelé finančních služeb.. Je potřeba to řešit s tou institucí, přes kterou jste do zahraničí platili.. Prostě oni ten případ posoudí podle svého a když ho dobře doložíte, dostanete peníze zpět od nich. A oni si to vyřídí následně s prodejcem sami.

K tomu, že i Microsoft a další velké firmy nelze kontaktovat napřímo.. Domnívám se, že to je jiná situace, protože tato firmy distribuují své zboží do ČR např. přes obchodní zástupce a pod..
MyHeritage tady v ČR inzeruje v českém jazyce, prezentuje se na celém svém rozsáhlém webu v češtině a platíte přímo jim. A když chcete zrušit předplatné, nebo máte nějaký problém, tak jednoduše nejsou nijak dostupní. Skrývají se za své HelpCentrum na webu, které poskytuje XYZ odpovědí a odkazují vás stále dokola, že máte-li jakýkoli problém, abyste je kontaktovali, přičemž vás každý takový odkaz vždy zavede jen zpět do HelpCenta, kde na ně žádný kontakt není. Já to považuji za úplně podvodný způsob jednání. Jasně, že když by dali k možnost komunikovat, tak by se na ně obracely lidi z celého světa 24/7, ale to patří k tomu, že v naší zemi chtějí prodávat své zboží..

Ať si na ně udělá každý, kdo u nich ztratil peníze a neměl kapacitu na to, aby z nich získat své peníze zpět, názor sám..
Mně ta komunikace vzala nejméně 10 celých dní a málo komu to za těch celkových 207 EUR vůbec stojí, takové úsilí vyvíjet... takže to spíše vzdá..
Myslím, že právě na to oni hřeší..
Pavelha
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 11, 2025 1:41
Oblast pátrání: MyHeritage

Re: Postup - Jak kontaktovat podporu na MyHeritage

Příspěvekod Pavelha » stř bře 05, 2025 16:59

Ještě dodám, že nakonec jsem našel odpověď z jejich adresy -
customercare@myheritage.com

na jedné z nepoužívaných adres na gmailu, který jsem jim ke komunikaci nedával.. Mám ji registrovanou u profilu FaceBooku, který nepoužívám.... Asi nějaký jejich emailový AI robot mi odpověděl dokonce v češtině... ale na jinou než udanou adresu..

pak mi taky napsali z adresy
notify2@myheritage.com
Pavelha
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 11, 2025 1:41
Oblast pátrání: MyHeritage


Zpět na MyHeritage Program a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků