Ztráta kontaktu na rodokmen

Rady a tipy k programu ke genealogickému systému MyHeritage a programu Family Tree Builder.
Žádosti o zprostředkování kontaktu MyHeritage.

Ztráta kontaktu na rodokmen

Příspěvekod jiriry » ned led 19, 2025 18:04

Dobrý den. Obracím se na Vás s prosbou o radu a pomoc. Při poruše počítače a po jeho opravě se nemohu dostat na svůj rodokmen.Pořád mi naskakuje jenom Web Site, ale na rodokmen kde .bych mohl doplnovat jména se nemohu dostat.Děkuji za pomoc. Rychtář Jiří.
jiriry
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv pro 19, 2013 18:39
Bydliště: ŠKŮDRA
Oblast pátrání: VÍSKA, KVÁSKOVICE,ROHANOV, LHOTA NAD ROHANOVEM, NOVÁ VES

Re: Ztráta kontaktu na rodokmen

Příspěvekod zburget » ned led 19, 2025 18:27

Jen pro jistotu - používáte webovou verzi MH; NEpoužíváte program MH FamilyTreeBuilder, který byste měl stažený a naistalovaný u sebe na PC?

Pokud je to tak, pak z principu není důvod, aby to nešlo. To s vaším PC nemá nejmenší souvislost. Na web MH se můžete přihlísit ze kteréhokoli jiného PC a musíte být schopen po přihlášení s vaším rodokmenem pracovat.
Co přesně vidíte? Kam přesně se dostanete? Zkuste udělat screeny obrazovky a někam je nahrajte, ať víme, co se vám přesně děje. Jen pozor, nenechávejte v nich viditelně svoje přihlašovací údaje!
Zbyněk Burget
zburget
 
Příspěvky: 13305
Registrován: pon dub 30, 2018 17:15
Bydliště: Nezamyslice [okr. Prostějov]
Oblast pátrání: Konicko, Protivanovsko (okres Prostějov)
Boskovicko

Re: Ztráta kontaktu na rodokmen

Příspěvekod Miloosz » ned úno 16, 2025 20:21

Dobrý den, Jiří. Může to být problém s uloženými odkazy nebo stránkami v prohlížeči. Zkuste vymazat cache prohlížeče nebo použít jiný prohlížeč. Pokud to nepomůže, podívejte se na přístupové údaje k rodokmenu, jestli se něco nezměnilo po opravě počítače. Doufám, že se to brzy vyřeší
Miloosz
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 16, 2025 20:17


Zpět na MyHeritage Program a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků