Vyřešeno - Vídeň - Pátrám

Hledáte pomoc při pátrání třeba ve vzdáleném archivu? Potřebujete zjistit nějakou lokální informaci? Nevíte si rady se svým genealogickým projektem? Toto je sekce pro vás!
Pravidla fóra
1. PŘEDMĚT ZPRÁVY. Prosím, snažte se uvést předmět zprávy stručně a co nejvýstižněji
2. VYŘEŠENO. Po vyřešení doplňte velkými písmeny do začátku nadpisu v prvním příspěvku VYŘEŠENO (nepřepisujte svůj předmět). Postup je popsán níže v oznámení.

Vyřešeno - Vídeň - Pátrám

Příspěvekod oja » ned úno 12, 2017 19:58

Dobrý den, chtěl bych moc poprosit někoho kdo umí hledat v rakouských záznamech. Jsem genealog začátečník. Snažil jsem se něco najít podle příspěvků co tu již jsou, ale neumím vůbec německy :/ . Z české strany jsem našel snad už vše.

Jedná se mi o to, že můj pra pra děda žil ve Vídni se svou manželkou a porodili tu syna(mého dědu).

pra pra děda : Alois Knížek 1883 (1.prosinec

O smrti pra pra dědu nic nevíme, jen to že zahynul v 1sv. za RU . V ČR archivech po něm není ani zmínka, ale v obci Hradešín odkud měl pocházet je pomník padlým v 1sv. a tam je jeho jméno uvedeno.

Doufám v nalezení oddacího listo, popřípadě nějakého vojenského záznamu nebo čehokoliv..

Moc prosím o pomoc a předem všem děkuji!
Naposledy upravil oja dne stř úno 15, 2017 10:47, celkově upraveno 1
oja
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned úno 12, 2017 19:42
Oblast pátrání: Jevišovice, Prostějov, Hradešín, Klenovice na Hané

Re: Vídeň - Pátrám

Příspěvekod oja » ned úno 12, 2017 20:00

Datum sňatku vím z matriky, kde farář později připsal k jejímu narození, že se vdala ve Vídni
Naposledy upravil oja dne stř úno 15, 2017 10:48, celkově upraveno 1
oja
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned úno 12, 2017 19:42
Oblast pátrání: Jevišovice, Prostějov, Hradešín, Klenovice na Hané

Re: Vídeň - Pátrám

Příspěvekod Zora » ned úno 12, 2017 20:24

Zkuste sem, prosím, vložit skeny dokladů, které jste našel.

Hledala jsem na faře Erdberg

http://www.data.matricula.info/php/view ... efc739f13f