Diplomová práce

Hledáte pomoc při pátrání třeba ve vzdáleném archivu? Potřebujete zjistit nějakou lokální informaci? Nevíte si rady se svým genealogickým projektem? Toto je sekce pro vás!
Pravidla fóra
1. PŘEDMĚT ZPRÁVY. Prosím, snažte se uvést předmět zprávy stručně a co nejvýstižněji
2. VYŘEŠENO. Po vyřešení doplňte velkými písmeny do začátku nadpisu v prvním příspěvku VYŘEŠENO (nepřepisujte svůj předmět). Postup je popsán níže v oznámení.

Diplomová práce

Příspěvekod Alena Höfrová » čtv led 29, 2015 0:12

Dobrý den,

jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a zpracovávám diplomovou práci na téma Současné možnosti občanské genealogie v České republice. V praktické části bych chtěla vést rozhovory, jak s laickými, tak s profesionálními genealogy.

Tímto bych chtěla poprosit ty z Vás, kteří by se rozhovorů chtěli účastnit, ať mě kontaktují prostřednictvím zpráv. Rozhovory se budou zaměřovat zejména na způsoby získávání genealogických informací a jejich zpracování. Rozhovory je možné provádět osobně v Praze a okolí nebo prostřednictvím PC, například přes Skype. Rozhovory by měly proběhnout v průběhu února.

Děkuji a předem se těším na spolupráci s Vámi!
Naposledy upravil Alena Höfrová dne pát úno 20, 2015 21:07, celkově upraveno 1
Alena Höfrová
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob bře 16, 2013 14:38

Re: Diplomová práce

Příspěvekod Brasl » čtv led 29, 2015 8:30

Nu já nevím, ale tohle fórum je právě o možnostech genealogie a obtížích, problémech se kterými se genealogové setkávají při pátrání. Od neznalosti začínajících po specifické pátrání zkušených. Tak je na místě si tohle fórum projít. Tady je to v globálu, osobní rozhovory jsou o individuální zkušenosti. Není jenom tohle fórum, je jich více.
Cíle se také různí. Někomu stačí datum narození a úmrtí, jiný k tomu sahání i co prapraděda snídal, obědval, večeřel, a kdy, jaké měl číslo bot a kam v nich chodil. :)
Brasl
 
Příspěvky: 1285
Registrován: stř dub 06, 2011 8:20

Re: Diplomová práce