Stránka 1 z 1

Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2021 19:55
od Rudolfov
Dobrý den,
prosím o radu. Po úmrtí sestry, která byla správcem webu Myheritage, neplacená základní verze, bych ráda pokračovala. Nevím, jak mám provést změnu správce na sebe. Doposud jsem pouze členem našeho rodokmenu. Dá se někde získat manuál k obsluze programu v češtině? Jsem naprostý začátečník a potřebovala bych se vše naučit. Mockrát děkuji.
Rudolfov

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2021 21:34
od zburget
Zdravím,
vítám na fóru!

Pro změnu budete potřebovat login vaší sestry. Pak můžete změnit login na sebe. O jiné možnosti nevím. Pokud existuje, určitě mě někdo opraví.

O českém návodu nevím. Ale ono je to natolik intuitivní, že k tomu snad ani návod není potřeba.

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: čtv črc 01, 2021 8:29
od jano
Správce stránek zemřel, jak mohu převzít účet?

Pokud si přejete smazat účet MyHeritage zesnulého příbuzného nebo převzít jeho rodinný web, kontaktujte náš tým podpory s následujícími podrobnostmi:
- registrovaná e-mailová adresa držitele účtu, který zemřel;
- úmrtní list zesnulého správce;
- jména tří žijících příbuzných v rodokmenu uživatele.

Upozornění: tuto žádost může podat pouze příbuzný prvního stupně (manžel, sourozenec, rodič, dítě).

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2021 17:12
od Rudolfov
Děkuji za odpověď. Rozumím tomu dobře, že týmem podpory myslíte na stránkách Myheritage, support v Londýně, tudíž komunikovat v angličtině? Omlouvám se, ale nevyznám se v tom a tak se ptám. Moc děkuji.
Rudolfov

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2021 17:30
od Zora
máte možnost vstoupit do rodokmenu na myheritage?
adresa, heslo?

Z

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2021 18:38
od Rudolfov
Ano mám.

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2021 18:59
od Zora
Počkejte ještě na kolegy, znalce, ale já si myslím, že když je myheritage přístupný, znáte adresu a heslo, pak můžete dělat cokoliv...

Určitě Vám někdo přesně poradí, jak na to.

Zora

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2021 19:52
od zburget
Pokud není správce rodokmenu, ale je jen přizvaný s právem dělat úpravy, tak nemůže dělat úplně všechno. Minimálně nemůže převzít správcovství rodokmenu.

Takže otázku je potřeba položit trochu přesněj - můžete se do rodokmenu přihlásit pomocí účtu zemřelé sestry? Tedy znáte její adresu + její heslo?

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: sob črc 03, 2021 14:04
od Rudolfov
Můžu se přihlásit jménem sestry do rodokmenu, ale pouze na jejím počítači. Znám její mailovou adresu i heslo. Na jiném počítači po zadání její mailové adresy a hesla se nemohu přihlásit - hlásí, že mailová adresa nebo heslo není správné. Sama za sebe se do rodokmenu přihlásím pod mým heslem, ale nemám žádná práva něco změnit. Bydlím v jiném městě, ale sestřina dcera má přístup na její počítač. Moc děkuji za rady.
Rudolfov

Re: Převod na nového správce

PříspěvekNapsal: sob črc 03, 2021 18:12
od zburget
Tak, tohle je důležitá informace.

Problém s MyHeritage je ten, že oficiálně nenajdete žádnou e-mailovou adresu pro podporu. Když se podíváte na stránku "Kontaktujte nás", tak vám tam sice tvrdí, že "Náš tým péče o zákazníky nabízí podporu v jazyce čeština a 5 jiných", ale pak už tam máte jen telefonní čísla do zahraničí. A z té tabulky vyplývá, že byste měla volat hned na první číslo v seznamu. I když by člověk překousnul to, že bude kvůli podpoře volat někam za oceán, narazíte na to, že se vám ozve automat, který něco odvykládá anglicky a tím to končí. Pokud anglicky neumíte, tak se prostě nikam nedovoláte. A jestli se tam s vámi nakonec budou ochotní bavit česky, to netuším. Já to nezkoušel.

Takže reálně máte dvě možnosti, co můžete udělat. Přihlásíte se jako vaše sestra a v nastavení účtu změnit e-mailovou adresu a heslo na sebe. Účet zůstane propojený s profilem vaší sestry, ale budete mít kompletní práva pro správu rodokmenu. Následně to můžete ještě "opravit" tak, že přepíšete komplet údaje v profilu a účtu na sebe a svůj účet na svoji sestru, odpojite sebe i sestru od příslušných částí rodokmenu a propojení přehodíte tak, aby to odpovídalo skutečnosti (tohle doporučuju, až se s tím pak naučíte trochu víc pracovat).

Druhá možnost je - vyexportovat si celý rodokmen do GEDCOM, pod svým účtem si založit nový rodokmen a zálohu z GEDCOM si tam naimportovat. Ale pokud je do stávajícího rodokmenu pozvaných víc lidí, musela byste je zase všechny pozvat znovu.

Ani jedna z variant není ideální.
Pokud někdo zná lepší nebo "správné" řešení tak, abyste se vyhla telefonátu v angličtině, tak mě určitě velice rychle zkoriguje a navede vás na lepší postup.

Jestli ale nikoho nic lepšího nenapadne a nebudete si vědět rady, ozvěte se, určitě vás donavigujeme do stavu, kdy budete moct v rodokmenu pokračovat.