Stránka 1 z 1

Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: stř led 22, 2020 19:48
od pasou
Dobrý večer,
potřeboval bych poradit s mým programem MyHeritage.
Úvodní stránka mého rodokmenu se mi začala najednou objevovat v jiné podobě - viz obrázek - a nevím, jak se to stalo a co s tím.
Obrátil jsem se i na "Centrum pomoci" MyHeritage, kde mi potvrdili přijetí mé žádosti, a že mi děkují, že jsem se na ně obrátil, a to je od nich zatím všechno.
Vím, že jsou tady odborníci, tak jestli by mi mohl někdo poradit, co s tím.
Předem díky, Pavel S.

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: čtv led 23, 2020 7:43
od Viola
Obávám se, že s tím nic nenaděláte, podle mě je to jejich upgrade, protože je nás s touto změnou podstatně víc, ne-li všichni.

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: čtv led 23, 2020 10:44
od pasou
Díky za zprávu.
Já mám na stránkách ještě jeden jiný rodokmen a tam se to změnilo také.
Jinak jsem členem několika jiných rodokmenů a tam se to nezměnilo.
Tak nevím, jestli to je nějaká systémová záležitost a postupně to změní všem, a nebo je to něco dočasného.
Uvidím jestli a co mi na moji žádost odpoví MyHeritage.
Zdraví Pavel S.

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: pon úno 03, 2020 13:12
od royt
Asi se to změnilo jen u neplacených stránek.

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: pon úno 03, 2020 13:25
od pasou
Tak u mě by to muselo být obráceně, já mám zaplacené "Kompletní předplatné", a změnilo se to vlastně brzy potom.
P.S.

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: pon úno 03, 2020 14:05
od royt
Když porovnávám shody s jinými stránkami, vidím - u správce korunka - původní stav obrázku
kde není (stránky BASIC) - je to co ukazujete Vy

např. - https://www.myheritage.cz/site-77761771/todt

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: úte úno 18, 2020 10:26
od pasou
Viola píše:Obávám se, že s tím nic nenaděláte, podle mě je to jejich upgrade, protože je nás s touto změnou podstatně víc, ne-li všichni.


Dobrý den, nejspíš máte pravdu. Na třetí moji žádost mi z MyHeritage konečně odpověděli:

Vážený pane Soukal,
Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Jmenuji se Shayli a jsem rád, že vám mohu pomoci.
Za společnost MyHeritage se omlouvám za pozdní odpověď na váš dotaz.
Všimli jste si změny na domovské stránce vašich rodinných stránek. Postupně přecházíme všechny uživatele na tuto novou domovskou stránku.
Nová domovská stránka nabízí čistý design a přehled vašeho rodinného webu spolu s některými novými funkcemi. Zde je příklad jedné z těchto nových funkcí:
• Pokud jste měli fotku na pravé straně staré domovské stránky, můžete stejnou fotografii použít i na nové domovské stránce. Stačí kliknout na ikonu fotoaparátu a vybrat možnost „Použít fotografii webu“.
Můžete také přidat novou fotografii výběrem možnosti „Nahrát fotografii“ a přetažením ji přemístit.
Z vaší obavy pochopím, že dáváte přednost starému designu. Bohužel však není možné přepnout zpět na starou domovskou stránku.
Shromáždili jsme vaši zpětnou vazbu a předali jsme ji našemu produktovému týmu, protože pracujeme na přidávání nových funkcí a zlepšování celkového zážitku z nové domovské stránky.
Pokud máte další dotazy ohledně používání naší nové domovské stránky, dejte nám vědět.
Přeji vám krásnou neděli.

S přátelským pozdravem,
Shayli
Tým podpory MyHeritage

Zdraví Pavel S.

Re: Pomoc s MyHeritage

PříspěvekNapsal: pon bře 23, 2020 0:44
od zdennal
Mám dojem,že to MH s komerčním přístupem už hodně přehání.Pokud jejich IT odborníci považují novou stránku za přínos pro rodopisce,velice se mýlí.Začátkem roku jsem byl bombardován jejich cenovými nabídkami a současně jsem dostával desítky nesmyslných shod pouze podle příjmení,např.v Tatrách evidentně stále žijící private "Novák" s konkrétním "Václavem Novákem
nar.1690 zemř.1700 ze Šumavy".Prostě mi lezou na nervy.S pozdravem Zdeněk.