MyHeritage

Nevíte si s vaším programem rady? Napište sem, a jistě Vám někdo rád poradí.

MyHeritage

Příspěvekod werry » úte bře 20, 2012 21:53

Dobrý den,
jsem naprostý začátečník s MyHeritage, rodokmen sestavuji již nějakou dobu, ale zatím jen v psané podobě.
Zaregistrovala jsem se a začala vytvářet strom on-line, tím jak jsem se tím probírala a zkoušela různé možnosti, jsem samozřejmě narazila na Family Tree Builder, myslela jsem, že to potřebuji mít. Stáhla jsem to do kompu a po složitém pátrání (pro mne - jsem velký amatér) zjistila jak přetáhnu informace z MyHeritage do FTB, no a teď nastal můj problém. Více se mi líbí pracovat v MyHeritage, ale teď už mi tam nejdou zadávat data, pouze v FTB. Snažila jsem se nějak najít abych zvolila MyHeritage jako prioritní a data zadávala tam, ale nepochodila jsem. Můžete mi prosím někdo poradit. A ještě jedna otázka (opravdu se v tom teprve učím), potřebuji mít FTB a nebo mi stačí pouze Myheritage? A dokážu si data zalohovat jinak než za to zaplatit jako službu? Pokud jsem to dobře pochopila tak z FTB exportuji data do excelu a tím pádem mám svou zálohu.
Předem děkuji za pomoc.
werry
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte bře 20, 2012 21:09

Re: MyHeritage

Příspěvekod TKempny » stř bře 21, 2012 1:26

to co chcete možné je, ale osobně vám to nedoporučuji protože pokud nezaplatíte tak váš rodokmen bude omezen do kapacity maximálně 250 osob. víc jich na rodinných stránkách zadarmo mít nemůžete. zato ve familytrfee builderu jich můžete mít kolik chcete a zadarmo.


pokud jsem vás nepřesědčil tak návod je tady:
ve familytreebuilderu byste ted měla mít aktuální verzi rodokmenu. klikněte na soubor, export GEDCOM a soubor si uložte někam, kde jej snadno najdete.
přihlašte se na rodinné stránky na Myheritage, klikněte na záložku rodokmen a pod tím na spravovat rodokmeny. na další stránce uvidíte tabulku se všemi rodokmeny které na stránkách máte (asi tam bude jen jeden). klikněte odstranit.