Stránka 1 z 1

Dotaz

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 13:42
od Rozina
Před chvíli mě volala nějaká žena z Izraele z MyHeritage. Já neumím anglicky tak s ní mluvil můj manžel. Ptala se jak jsem spokojena s jejich programem. Protože mě dochází již předplatné dotazovala se zda jsem ochotná uhradit přes 70 dolarů. Protože jsem důchodce je to pro mne neúnosné a tak jsme chvíli čekali až se zeptá šéfa zda je nové předplatné možné upravit. Nabídli mě 56 dolarů, ale chtěli sdělit všechna čísla z mé platební karty, což jsem odmítla. Poslali mě email a pokud čísla nesdělím, tak nabídka padá. Nevím vůbec jak přišli k mému telefonnímu číslu na pevné lince. Stalo se vám to již někomu?

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 13:57
od powery
zkusil bych zkontrolovat číslo na webu http://whocallsme.com/, jestli to nejsou podvodníci

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 14:07
od Rozina
Volali mě na pevnou linku a tam se mě jejich číslo neukazuje. Poslali mě email. Zkontrolovala jsem si zákaznické email. linky MyHeritage a ta adresa odkud to poslali tam není.

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 14:23
od bursica.d
Na toto je jen jedna rada : nic neposílat, nekomunikovat. Raději oželet své stránky. Nic takového se mi sice nestalo, ale varování v médiích bylo hodně.

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 14:26
od stanley4
Zdá sa mi z ich strany zvláštne riešiť tieto veci cez telefón. Prieskum ohľadom spokojnosti zákazníkov mohli dať na svoju stránku...
- z Vášho príspevku mi vyplýva, že v súčasnosti využívate platené stránky (Premium) - takže údaje, ktoré o Vás majú, môžu mať asi len z Vašej registrácie, prípadne predošlej platby. Neposkytli ste im telefón?
- na stránke www.myheritage.com je cena za Premium účet na jeden mesiac 5,86USD, čo je za rok 70,32USD. Suma teda vymyslená nie je.
- ak máte záujem naďalej používať Premium účet, asi by bolo najlepšie zaplatiť príspevok postupom, ktorý je na ich stránkach, resp. tak, ako ste to robili v minulosti (len si overiť, či nedošlo k zmene identifikačných údajov).
Môj názor je, že je to podozrivé... ale treba počkať, možno to už niekto riešil a ešte napíše... :)

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 18:18
od Rozina
Na svém profilu číslo pevné linky ani mobilu nemám. Posledně jsem podle návodu s pomocí syna platila kartou. Mělo dojít k potvrzení telefonem, ale to nefungovalo , tak mě to naštvalo a ukončila jsem transakci, a ejhle vzápětí přišla zpráva, že je to uhrazeno.

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 19:37
od Zdenek
Já ze zásady nereaguji na nabídky telefonem a podomních prodejců. Jistěže jsou mezi nima i slušní lidé, ale obchody tímto způsobem považuji za příliš rizikové. V tomto případě bych neváhal ani minutu a zavěsil bych telefon. Takové hlášky jako: pokud nezaplatíte hned, tak zítra už nabídka platit nebude, nebo sdělte mi všechny údaje z platební karty,, jsou do nebe volající. K tomu ještě ta drzost, že Vám paní zavolá a neumí ani dobrý den česky???

Pokud vím, tak oni většinou před koncem předplatného posílají mailem nabídku na nějakou slevu a tu můžete při platbě faktury uplatnit. A žádné údaje z karty jim sdělovat nemusíte. Třeba teď tam je sleva při platbě na 2 roky 20%, ale bývají tam i výhodnější.

Zdeněk Olomouc

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 20:30
od Rozina
Samozřejmě, že jsem to odmítla i když jsem stará, tak ještě nejsem úplně blbá. Když jsem to vloni platila, tak jsem zadala pouze číslo účtu a během pár minut to bylo vyřízené. Co je komu potom do kdy mě platí karta.

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 21:27
od Jandy
nejlépe by bylo přeposlat tu nabídku na support@myheritage.com což je oficiální mail a optat se... cena na rok se dá usmlouvat někde na 35 eur... jde jen o to za co vlastně platíte a jestli musíte

PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2011 21:52
od Rozina
Mě právě z této email. adresy přišel ještě během telef. hovoru email. Manželovi však řekli, že nabídka 56 dolarů padne pokud do 1 hodiny nenapíši všechna čísla co jsou na kartě.