Zdá sa mi z ich strany zvláštne riešiť tieto veci cez telefón. Prieskum ohľadom spokojnosti zákazníkov mohli dať na svoju stránku...
- z Vášho príspevku mi vyplýva, že v súčasnosti využívate platené stránky (Premium) - takže údaje, ktoré o Vás majú, môžu mať asi len z Vašej registrácie, prípadne predošlej platby. Neposkytli ste im telefón?
- na stránke
www.myheritage.com je cena za Premium účet na jeden mesiac 5,86USD, čo je za rok 70,32USD. Suma teda vymyslená nie je.
- ak máte záujem naďalej používať Premium účet, asi by bolo najlepšie zaplatiť príspevok postupom, ktorý je na ich stránkach, resp. tak, ako ste to robili v minulosti (len si overiť, či nedošlo k zmene identifikačných údajov).
Môj názor je, že je to podozrivé... ale treba počkať, možno to už niekto riešil a ešte napíše...