Stránka 2 z 2

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2015 20:08
od Viola
Pokud chcete dělat synchronizaci, musíte mít SOUČASNĚ spuštěnu webovou aplikaci MyHeritage.cz a SOUČASNĚ i její offline verzi jen na svém PC, která funguje i bez internetu MyHeritage FamilyTreeBuilder. Bez SOUČASNÉHO spuštění OBOU aplikací synchronizaci neuděláte.
Vzhledem k tomu, že se ptáte, co vlastně je ta synchronizace - zálohovat můžete i bez synchronizace. A synchronizace je to, že v obou těchto aplikacích budete mít ve svém rodokmenu stejné osoby a stejné i jejich údaje, prostě oba rodokmeny na internetu i na Vašem PC budou stejné.
Zálohu uděláte 1) z Vašeho PC v aplikaci MyHeritage FamilyTreeBuilder uděláte Soubor > Zálohovat projekt > a dál už Vás to povede.
2) Na internetu by to mělo jít po přihlášení na stránky MyHeritage.cz > klepnutím na záložku ‘Rodokmen’ > ‘Spravovat rodokmeny’ > ‘Exportovat do GEDCOMu’.
Pokud chcete přeinstalovávat, tak to znamená, že asi pracujete v offline verzi MyHeritage Family TreeBuilder a měla by pro vás platit verze 1.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2015 21:46
od sulika
tak jsem si stáhla MyHeritage a automaticky se mi tam nahrálo to co mám a zase s tím nejde nic dělat. Už vůbec nevím co s tím.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2015 22:18
od Zora
že se Vám tam:
...automaticky se mi tam nahrálo to co mám .....

znamená, že proběhla synchronizace.
pokud chcete zálohovat - tak v aplikaci FTB a zde už Vám kolegyně napsala postup.

.....v aplikaci FamilyTreeBuilder (FTB)
Soubor > Zálohovat projekt > ...

Jestli Vám ještě něco nejde, musíte bohužel napsat přesně, co Vám nejde.
Z.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 7:37
od sulika
Tak jsem se pokusila stáhnout MyHeritage a automaticky se mi tam nainstaloval můj rodokmen. Takže synchronizace zase nejde

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 7:54
od Karolina Vernerova
já nerozumím, co jste dělala, když jste "Tak jsem se pokusila stáhnout MyHeritage"

přeinstalovala jste Family Tree od MyHeritage? Nebo jste stáhla rodokmen z webu?

zkuste to nějak popsat přesněji, kolegové jsou leckdy ajťáci a poradí Vám....

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 9:35
od Viola
Na vašem webovém rodokmenu vidím (teda doufám, že je to Vaše stránka), že aktualizace proběhla 8. května 2015 v 15:06. Takže na webové verzi MyHeritage pracujete. http://www.myheritage.cz/FP/genealogy-w ... s=52983251
Máte nainstalovanou i offline verzi FamilyTreeBuilder? http://www.myheritage.cz/family-tree-builder Ale asi ano, když zdroj je FTB.
Bez toho Vám synchronizace nikdy neproběhne. Musíte mít současně otevřené obě aplikace, ne jen webovou.

Ale taky tam vidím, že v profilu máte, že spravujete dva rodokmeny. Můžete se omylem snažit synchronizovat s tou druhou rodinnou stránkou, se kterou nemáte FTB propojené.
Helena Fixová spravuje tyto rodinné stránky:
skalovi Web Site
skalovi export Web Site

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 19:19
od sulika
Dobrý den, právě v tom, že tam mám uvedené dva rodokmeny bude asi ten základní problém. Jsem už docela stará ženská, je mi přes 70 let, a pravděpodobně jsem něco zblbla. Nevím jak je to možné, ale najednou se mi tam objevilo to skalovi Web site. Já pracuji ve skálovi export Web site, alespoň si to myslím. Nevím, jestli můžu tu verzi skálovi web site smazat nebo ne. Nerada bych to pokazila ještě víc, mám tam přes 2000 osob. A vlastně ani nevím, jak bych tu verzi mohla smazat.
Taky je to tak, že když pusím synchronizaci, tak se objeví tabulka s textem : Strom projektu nebyl nalezen na webu zadaném v nastavení tohoto projektu. Chcete synchronitovat svůj projekt s tímto webem znovu?
Kdnaž dám ANO, tak probíhá synchronizace do kroku 3 a zůstane na 50%, když dám NE, tak se to zavře a synchronizace neprobíhá.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 20:02
od Viola
Tak jsme na to snad přišli.
V FTB si nahoře rozklikněte záložku "Synchronizace (Zveřejnění)", otevře se vám okno "Nastavení synchronizace projektu", tam klikněte vpravo dole na "Synchronizovat na jiný web" a pak v následujícím okně zaškrtněte "Synchronizovat tento projekt na některý z vašich rodinných webů" a vyberte ten správný název webu a OK. Mělo by se to spravit.
Pokud ne, tak by to už bylo na zkušenějších, já víc neporadím.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 20:31
od sulika
Tak jsem to udělala, když jsem dala synchronizovat na jiný web a vybrala jsem ten druhý, skálovi export tak to nejde, protože ten je jen na základní počet osob, 250. Ten druhý skálovi web site je premium. Ale ten mi stále synchronizovat nejde. Stále stejná problém, jen do 3 kroku a 50%.
Myslíte, že by bylo možné ten skálovi export vymazat? Vypadá to, že v tom mám pořádný zmatek a nevím jak z toho

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 20:41
od Viola
Aspoň pravděpodobně víte důvod, proč to nejde. Teď jen najít řešení. Já už vám víc neporadím, ne že bych nechtěla, ale už nevím.
Rozhodně zatím nic nemažte, dokud nebudete mít jasno, na které verzi opravdu pracujete. Protože v předchozím příspěvku jste chtěla mazat verzi "skálovi web site" s tím, že pracujete ve verzi "skálovi export Web site" a v dalším příspěvku to máte zase naopak.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 22:35
od sulika
No právě, v tom je ten můj zmatek. Pracuji opravdu ve skálovi export web site premium, ale pro synchronizaci to chce skálovi web site, protože to píše, že projekt skálovi export nebyl nalezen na webu.
Navím, co jsem zmotala.
Mockrát děkuji za pomoc. Snad se najde někdo, kdo poradí jak z toho ven.

Re: synchronizace

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 22:42
od sulika
Tak teď už jsem z toho tak zblblá, že to i špatně píšu, pracuji ve skálovi export web site, ale když chci navštívit " Mé stránky" tak musím otevřít skálovi web site. Když klepnu na skálovi export, tak tam vůbec nic není. Prostě jsem něco moc moc pokazila.