Stránka 1 z 1

Pro Honzu.C

PříspěvekNapsal: čtv srp 04, 2011 18:37
od Rozina
Nedaří se mě odeslat soukromou zprávu tak to zkouším takto:
MyHeritage již nepoužívám.Vůbec by mě nenapadlo žádat o příspěvek. Mě teď skončilo předplatné a já jsem se rozhodla, že to již nebudu dále platit, neboť chtějí stále více a více. 7.července zvonil telefon (pevná linka) a nějaká žena tam mluvila anglicky. Zavolala jsem muže a toho se ptala jak se mě jejich program MyHeritage líbí. Řekl jí, že se mě líbí, ale že jsem v důchodu a nemohu si již dovolit ty stránky platit. Jejich šéf jim povolil snížit částku na přijatelnou míru, ale chtěli nadiktovat všechna čísla z mé kreditky. To jsem odmítla, protože jsem nevěděla zda se nejedná o podvod. Poslali mě potom email a tam byla podmínka částku uhradit ještě týž den, jinak pozbývá nabídnutá částka platnost. Protože jsem teď měla větší výdaje (odešel mě počítač i auto) tak jsem tam momentálně tu částku neměla a nezaplatila. Tak začali postupovat jinak, na stránky mě dali nový odkaz a protože neumím anglicky, tak jsem to zmáčkla a ono to zřejmě odeslalo žádost o příspěvek ani nevím komu (snad všem přihlášeným). Je to od nich sprosté a nebudu již program MyHeritage využívat. Rodokmen mám ve svém počítači na bezplatném programu Family Tree Builder a kdokoliv bude svůj rodokmen chtít, tak mu ho ráda pošlu (musím ještě hodně doplnit). Synovi bratrance mého otce , který používal také tyto stránky, dokonce bez jeho vědomí a svolení strhli částku z účtu. Já mám naštěstí od 1.7. novou kartu tak se k mému účtu nedostali. Rozlobil se a museli mu částku vrátit a stránky zablokovali.