Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

U nás používaný software. Kdo co používá, klady a zápory.

Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

Příspěvekod kace » čtv kvě 22, 2014 21:43

Mám předplaceno na MyHeritage členství Premium včetně automatického zálohování, které probíhá jednou měsíčně.
Vyhovuje mi podstatně více ukládat nové zjištěné údaje přes web na MyHeritage a pak případně importovat do Family Tree Builder na PC. Včera se mi ale stala velmi nemilá věc. Chtěl jsem si aktualizovat data ve FTB na notebooku aktuálními údaji z webu MyHeritage a nechápu proč, to udělalo při synchronizaci přesný opak, tj. cca přes rok stará data z FTB na notebooku to nahrálo na web a přepsalo všechna nová aktuální data (žádné varování, že se přepisují novější údaje).
Pro obnovu jsem chtěl tedy využít funkci zálohování. Poslední automatická záloha na webu byla 10.května, takže bych přišel "jen" o pár hodin práce, což bych ještě nějak rozumně stačil doplnit.
Jenže!!
Podle návodu jsem stáhl onu zálohu z Myheritage na notebook (jde nahrát pouze ve správě projektů ve FTB formou importu balíčku) a s hrůzou jsem zjistil, že vůbec není aktuální, odhadem tak přes rok stará, chybí proti deklarovanému stavu 10.5. skoro 200 osob a snad tisíc dalších údajů. Přitom na webu je u popisu zálohy napsáno 957 osob (což odpovídá), jenže do FTB nahraje jen 780osob.
Setkali jste se někdo s tím? Používáte jejich zálohování?
Uvítám jakoukoli radu. Představa, že strávím stovky hodin psaním a hledáním všeho znovu je naprosto šílená.
Normálně bych si zálohoval sám nové údaje do gedcomu, jenže tím, že jsem měl zaplaceno zálohování přímo od MyHeritage, jsem to již nedělal a spoléhal na to.
kace
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 22, 2013 1:23
Bydliště: Boskovice

Re: Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

Příspěvekod Slim » čtv kvě 22, 2014 22:11

Automatické zálohování jsem využíval a vždy sedělo. Je importovaný soubor opravdu správný? Nejedná se o nějakou zálohu staženou před rokem? Doporučuji u uloženého importovaného souboru ověřit datum a čas, že je opravdu dnešní.
Slim
 
Příspěvky: 2566
Registrován: čtv úno 14, 2013 14:01
Bydliště: Ostrava - Hrabová
Oblast pátrání: Kunčice nad Ostravicí (Velké Kunčice, Ostrava-Kunčice)
Hrabová (Velká Hrabová, Ostrava-Hrabová)

Re: Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

Příspěvekod kace » čtv kvě 22, 2014 22:28

Slim píše:Automatické zálohování jsem využíval a vždy sedělo. Je importovaný soubor opravdu správný? Nejedná se o nějakou zálohu staženou před rokem? Doporučuji u uloženého importovaného souboru ověřit datum a čas, že je opravdu dnešní.

Stáhl jsem si postupně z webu MyHeritage všechny měsíční zálohy z letošního roku. Soubory jsou určitě správné.
Když se dívám dovnitř zip souboru který to pro každý měsíc stáhne, tak je tam složka Database obsahující vždy jeden soubor s koncovkou .uzed a lišící se pouze názvem měsíce, tj January2014 ... May2014
Jenže u všech mých záloh má tento soubor naprosto stejnou velikost ! a vždy obsahuje pouze 780 osob. Přitom jsem téměř každý měsíc přidával údaje a i v tabulce zálohování to píše leden - 893 jedinců, únor - 893 jedinců, březen - 896 jedinců, duben -931 jedinců, květen 957 jedinců
kace
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 22, 2013 1:23
Bydliště: Boskovice

Re: Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

Příspěvekod ozana » pát kvě 23, 2014 8:03

Vždy je lepší nespoléhat se na zálohování "do cloudu" a synchronizovat do FTB pravidelně (vytváří lokální zálohy UZED, bez fotek), a čas od času zazálohovat i ručně stažením rodokmenu z webu nebo ručně zkopírovat adresář s daty (záloha vč.fotografií).
Napište na podporu, když to platíte a nefunguje to, tak byste měl dostat nějakou kompenzaci.
Ožana neznamená ženu, přestože to kdysi velmi dávno bylo ženské křestní jméno
Uživatelský avatar
ozana
 
Příspěvky: 5763
Registrován: úte kvě 12, 2009 6:01
Bydliště: Petřvald
Oblast pátrání: Slezsko, Petřvald okr.Karviná, Šenov

Re: Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

Příspěvekod kace » pát kvě 23, 2014 11:30

Na podporu jsem samozřejmě napsal. Zatím dva dny a nic. Ovšem přečetl jsem si jejich smluvní podmínky ohledně používání zálohování (bohužel až teď) a je to dost síla. Natvrdo říkají, že nezaručuji vůbec nic, nedělají žádné kompenzace v případě nefunkčnosti a že když se nám to nelíbí, tak nemáme používat. http://www.myheritage.com/FP/Company/po ... ckup_terms zejména v odstavci Liability
kace
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 22, 2013 1:23
Bydliště: Boskovice

Re: Nefunkční zálohovaní na MyHeritage ?- pomoc

Příspěvekod Karolina Vernerova » pát kvě 23, 2014 15:14

to je síla- už jsme o tom tolikrát mluvili....vážně přeprodávají naše data....
na druhou stranu chápu, že když se server zblázní, tak se zblázní a to že se nezblázní, nikdo garantovat nebude.....
TY Karolina
Uživatelský avatar
Karolina Vernerova
 
Příspěvky: 7387
Registrován: pát lis 02, 2012 21:47
Bydliště: Praha
Oblast pátrání: Katolíci: Praha, Prachaticko, Teplice ----> Mělník, Slaný, Turnovsko až k Ještědu, Příbramsko, Sedlčansko, Rudník
Židé: Tábor, Votice, Klatovy, Heřmanův Městec, u Pelhřimova, Praha, Příbramsko


Zpět na Jaký software používáte?

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků