od zburget » stř črc 29, 2020 14:35
Určitě nechci, aby to tady vypadalo, že někoho buzerujeme.
Problém je trochu v tom, když tazatel nenapíše správně předmět, je jediný způsob, jako ho přimět k jeho opravě ten, že se prostě neodpoví do okamžiku, dokud nebude správně.
A i když ho upraví a není to pořád ještě dobře, tak ho klidně opravím já s vysvětlením co a proč jsem opravil. Předmět je důležitý kvůli pořádku a přehlednosti. To je bez diskuze. I když si třeba já osobně nemyslím, že ten předmět je tak, jak je, nejšťastnější, tak je to takhle nastaveno a já jsem od toho, abych to vyžadoval. Nic jiného mi nezbývá.
A co se týče čtení samotného, já za sebe chci vidět, že se tazatel snažil a třeba se mu to vůbe nepovedlo a nedá ani slovo. To se klidně může stát (jméno je humanisticky, zbytek kurent). Pak ale pořád platí, že je nezbytě nutně potřeba, aby se toa naučil. Takže mu dám návod, jak na to, přečtu mu část a nechám, ať sei zkusí kousek sám. A pokud se snaží, tak mu to pak dotesám do zdárného konce.
Připadá vám tenhle přístup "buzerační"? Nebo že se jedná o neochotu pomoct? Jestli jo, klidně mi to napište. A napište mi, jak byste to dělali jinak. Rád to tak budu dělat. Jen to nesmí být přístup typu - přečíst všem všechno bez diskuze a vyžadování čehokoli. To snad všichni uznáme, že tohle tazatelům v důsledku vlastně vůbec nepomůže.
Čekám návrhy, jak na to.
Zbyněk Burget