Bádáme.cz

Máte nějaký nápad o kterýse chcete podělit, nebo radu kterou chcete přispět ostatním v jejich genealogickém úsilí? Můžete ji napsat sem.

Bádáme.cz

Příspěvekod Dain » pát lis 07, 2014 11:38

Dobrý den,
už jsem psal na Okouna, tak se omlouvám těm, kteří to už četli.
Rád bych vám představil svůj a kamarádův společný projekt.
Jedná se o jednoduchý rozcestník na kterém chceme shromažďovat užitečné odkazy z oblasti genealogie a příbuzných oborů.
http://www.badame.cz
Jsem genealog amatér a začátečník a mám občas zmatek v tom, co kde je na internetu. Přijde mi že spousta skvělých projektů je schovaná někde hluboko na různých stránkách, nebo o nich jednoduše ani nevím.

Přišlo mi, že by se něco takového třeba hodilo i ostatním. Posuďte sami případně přidejte odkazy nebo kategorii. Ještě tam toho mnoho chybí.
Samozřejmě budou vítány i připomínky k samotné struktuře stránek.
Díky
Dain
 
Příspěvky: 14
Registrován: stř srp 06, 2014 18:11
Oblast pátrání: Slaný, Smečno, Ronov nad Doubr. a okolí

Re: Bádáme.cz

Příspěvekod bibi » stř lis 12, 2014 23:14

moc šikovná věcička...jen když kliknu na "další odkazy", nahlásí to error.
bibi
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned čer 20, 2010 1:24

Re: Bádáme.cz

Příspěvekod powery » čtv lis 13, 2014 11:02

Error mi to nehlásí, které další odkazy přesně myslíte?
Uživatelský avatar
powery
 
Příspěvky: 231
Registrován: úte led 04, 2011 8:31
Oblast pátrání: Pelhřimov, Louka, Ostojkovice, Lažínky, Lhotice, Mladoňovice, Stračovská Lhota, Jackov, Podolí - Jemnice, Moravské Budějovice, Slavíkovice, Ilnice (Il'nycja), Počátky, Kdousov, Vranín

Re: Bádáme.cz

Příspěvekod Zora » čtv lis 13, 2014 14:23

I mně to hlásilo včera error. V jednotlivých odděleních jsou uvedeny konkretní odkazy, pod nimi je např. 1 odkaz, nebo další odkazy. Při kliknutí na "další odkazy" nastala včera popsaná situace.
Dnes už je to OK. Zora
Uživatelský avatar
Zora
 
Příspěvky: 28991
Registrován: čtv kvě 31, 2012 14:01
Bydliště: Ivančice