Staré fotografie

Máte nějaký nápad o kterýse chcete podělit, nebo radu kterou chcete přispět ostatním v jejich genealogickém úsilí? Můžete ji napsat sem.

Staré fotografie

Příspěvekod Věra Mátlová » pát bře 12, 2010 18:08

Vážení kolegové z Genphora, Okouna a Magea (zejména, avšak nikoliv pouze SRAB, CIMRMAN a RODOPSAVEC)
V posledních dnech se na „našich“ auditkách vyskytlo několik dotazů s fotografiemi. Někdo má obrázek se jménem (místem, popisem situace atd.) které se k jeho rodu nevztahuje a rád by ho pokytl jinému, který byho naopak uvítal (neboli předal do správných rukou - Rodopsavec). Jiný má obrázek a prosí o pomoc s určením podle nějakého specifického příznaku (Cimrman). Další žádá o pomoc časového zařazení podle adresy ateliéru (Srab). Už jsem s některými z vás na SZ diskutovala o nápadu zřídit nějakou burzu – úložiště, která by sloužila popsaným účelům. Podobné konzultace fungují například na webfóru 1. světové války a jinde. Já jsem sice programátorský analfabet, ale to vidím jako menší problém. Nejdřív bych se vás chtěla zeptat na názor, jestli by něco takového mělo smysl i „u nás“, pak eventuálně začít jednat se správci některého z uvedených auditek o možnosti rozšíření portfolia.
kozulena
Uživatelský avatar
Věra Mátlová
 
Příspěvky: 1913
Registrován: úte kvě 12, 2009 8:04
Bydliště: Říčany

Příspěvekod duros » pát bře 12, 2010 20:08

Ja som za vsetkymi desiatimi (aj ked sa ma to mozno ani nebude dotykat). Ale rozhodne by to bolo prinosom pre viacerych uzivatelov (ako ked napriklad vidim, ako tuna martinka nasla vela spriaznenych dusi a osob do rodokmena)...;-)
Uživatelský avatar
duros
 
Příspěvky: 853
Registrován: pát zář 04, 2009 22:06

Příspěvekod Rozina » ned bře 14, 2010 16:07

Určitě bych to uvítala. Také proto, že mám fotografie, kde nevím kdo na nich je. Třeba by někdo ještě některé osoby poznal.
Uživatelský avatar
Rozina
 
Příspěvky: 485
Registrován: pon črc 31, 2006 11:17
Bydliště: Opočno

Příspěvekod Rodopsavec » pon bře 15, 2010 10:08