Stránka 1 z 1

Pomoc s problémem online a PC rodokmenem

PříspěvekNapsal: pon pro 16, 2024 15:09
od Pavel.P
Dobrý den,
jsem relativně nový uživtel MyHeritage a podařilo se mi rozhodit si rodokmen. Můj problém je, že jsem si vytvořil rodokmen online (na stránkách www.myheritage.cz), následně jsem si zprovoznil aplikaci do PC (MyHeritage Family Tree Builder dále MFTB). rodokmen jsem si synchronizoval a vše bylo ok. Bohužel až do chvíle, když jsem provedl export z MFTB a ruční import do online verze. Nyní mám dva rodokmeny, tedy jednou tolik lidí v rodokmenu. Bohužel se mi synchronizuje jen jedna verze, a než jsem si toh všiml, tak se mi jednotlivé rodokmeny ještě obsahově rozjeli.
Prosím existuje nějaká možnost, jak tento stav dát dohromady?
Moc děkuji za pomoc.
Pavel Polívka (tel. 733162171)

Re: Pomoc s problémem online a PC rodokmenem

PříspěvekNapsal: pon pro 16, 2024 18:38
od zburget
Zdravím,

kolik jste toho udělal od toho nešťastného importu? Máte ještě pořád ten export, který jste udělal? Máte nějaký backup na PC z MH FTB z doby, kdy jste měl rodokmen ještě v pořádku?
Pokud jste neprovedl moc změn a máte nějaká použitelná data, bylo by nejjednodušší to celé prostě smazat a obnovit ze zálohy nebo z toho exportu.
Jestli ale nemáte nic, z čeho byste to obnovil a/nebo máte v tom rodokmenu udělaných hodně změn, pak to bude hodně ruční práce. Nezbyde, než si vybrat jednu z těch dvou větví a tu druhou postupně smazat. A když narazíte na nějakou osobu, kterou budete mít v té mazané verzi, tak ji přepojíte do té správně větve. Množství práce samozřejmě závisí na tom, kolik máte v rodokmenu lidí.