Stránka 1 z 1

Dotaz ohledně MyHeritage

PříspěvekNapsal: úte bře 09, 2021 13:33
od davidca
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně MyHeritage.

Svůj rodokmen jsem zapisoval do online webových stránek MyHeritage, což vždy fungovalo. Měl jsem tam přes 1700 lidí. Před pár dny jsem si stáhnul po dlouhé době opět do svého notebooku program MyHeritage. Nabídlo mi to synchronizaci. Jakmile jsem to povolil, tak se mi najednou na těch stránkách ukázalo pouze 1325 lidí.

Nestalo se někomu něco podobného? Nevíte, jestli s tím jde něco dělat, nebo jsem přišel o několik set lidí?

Předem děkuji za odpověď.

Re: Dotaz ohledně MyHeritage

PříspěvekNapsal: úte bře 16, 2021 20:31
od Vít Tomáš
Dobrý den,
aplikace Family tree Builder se zobrazením Myheritage by se měly synchronizovat podle poslední aktualizace. Někdy to zlobí, že to synchronizuje podle aplikace, kde je toho méně zadáno. Vy jste si to do notebooku stáhl nově? Nebo jste tam měl zadáno těch 1325 osob? Kontaktoval bych Myheritage. Možná by to šlo nějakými počítačovými kroky vrátit. Když ne, tak mi můžete sem napsat, jaké větve se Vám vymazaly a já Vám je pokusím dohledat zpátky.
S pozdravem,
Vít