Zdravím vespolek,
měl bych dotaz na nefunkční export do GEDCOMu. Na MyHeritage-webu, když zadám export stromu do souboru GEDCOM, kliknu na začít export, tak se nahoře objeví hláška "Probíhá vytváření souboru, může to trvat několik minut....". Ale bohužel nic se (ani za hodně dlouho) ke stažení nevytvoří, ani nepřijde na e-mail odkaz ke stažení (kontrolován i příp. spam). Mám neplac. verzi a cca. 230 osob (+pár fotek). K tvorbě rodokmenu používám jen tu web. verzi, program v PC ne. Nefunguje mi ani odkaz "Stáhnout originální GEDCOM" - po kliknutí se neděje vůbec nic. Když jsem začínal, importoval jsem svůj soubor GEDCOM a ten jsem dále na webu doplňoval (PC-win10, prohl. Chrome). Nějak se mi nedaří tomu přijít na kloub, snad to stažení není omezeno zaplacením....
Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky.