Nekvalitní fotka, co s ní? Vyhodit!!!

Kdo co neví a chtěl by vědět, může sem napsat a doufat, že mu někdo odpoví.

Nekvalitní fotka, co s ní? Vyhodit!!!

Příspěvekod Zdenek » čtv črc 28, 2011 20:19

Možná se Vám to už někdy stalo. Celý den se moříte v archivu, nafotíte co jste potřebovali a doma když to chcete zpracovat tak zjistíte, ze se fotka nevyvedla a není čitelná. Pak dojde na smutek či zlost. V mém případě bych použil slovo beznaděj.
Obvykle si nafotím celé matriky a doma si je v klidu prohlížím, kdykoliv si umanu. I v Bytči jsem fotil 7 hod v kuse a udělal přes 4000 snímků. Nejsem zdatný fotograf a tak fotím na automat a doteď jsem byl s kvalitou spokojen.
Tentokrát jsem ale řádně narazil. Zbyla na mě jen čtečka s malou čtecí plochou a snímky byly celé černé a jen písmena světlá (neříká se tomu negativ?) Začal jsem fotit jako obvykle a já ////TRUBKA//// si to nezkontroloval.:twisted: :cry:
Podívejte co jsem stvořil:

http://img24.eu/v.php?file=bn12md.jpg

V podstatě to tak vypadá všechno a některé i horší. :cry: :cry: :cry:
Asi budu muset fotit znovu Co?

1. Co s tím, nešlo by to trošku vyspravit? :oops:
2. Pokud budu fotit takový typ snímku co udělat s foťákem, aby byl výsledek lepší?

Předem děkuji za jakékoliv názory. (Klidně můžete i hodnotit mé schopnosti fotografovat :oops: :? )
Zdenek
 
Příspěvky: 1263
Registrován: ned bře 29, 2009 19:58
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod bursica.d » čtv črc 28, 2011 20:34

Mohu Vás uklidnit, Vaše foto v ukázce je o mnoho lepší než jsem dokázala nafotit já, kdy moje fotografie byly hodně rozmazané. Protože vím o své vadě zraku tak fotografuji jeden záběr několikrát a doufám, že se alespoň nějaký podaří. Mé fotografi jsou převážně neostré (rozmazané více či méně)a já je nedokážu zaostřit.

Co to máte na obrázku by měl být "negativ". Vím, že grafické programy mívají funkci "zobrazit jako negativ"... napadlo mne použít tuto funkci, barvy by se pak možná konvertovaly správně.
Uživatelský avatar
bursica.d
 
Příspěvky: 525