Je velice nepravděpodobné, že by dítě zůstalo bez křtu do tak vysokého věku. Spíš v tom vidím nějakou konverzi, tedy změnu původní víry celé rodiny.
Pokud by rodiče byli původně evangelíci, "pouze" by změnili víru, protože evangelické a katolické vyznání uznává navzájem křty, dítě by znovu křtěno nebylo.
Podle mého názoru se spíše jedná o původní židovskou víru a poté přestup ke katolicismu.
Variant je více, mohla přestoupit celá rodina, (tedy nejprve rodiče, potom syn, bylo to v době, kdy židovské rodiny přestupovaly ve větší míře), případně mohlo jít původně o nemanželského syna matky, později provdané Ungrové. Pokud by byla matka před svatbou židovského vyznání, zcela jistě by učinila kroky vedoucí ke katolické svatbě a její manžel mohl toto dítě legalizovat.
Ve výpisu by se Vám objevil tento syn s "posledními" platnými údaji _ čili jako manželský syn katolických rodičů.
Moc by Vám pomohlo "nahlédnutí" do matriky, kde byste se dočetla snad možná více podrobností.
Pokud je matrika uložena na úřadě, pak je totiž problém se získáním úplného opisu, ten se pořizuje jen pro přímé potomky a to s největší pravděpodobností nebudete.
Mohla byste také hledat v židovských matrikách, pokud znáte dřívější jméno matky, ale obávám se, že pro Batňovice není dané období k dispozici - pouze tehdy, pokud se ve srtešjné rodině narodily i další mladší děti.
http://badatelna.eu/fond/1073/V židovské matrice by dítě mělo jiné jméno, ta dvě Jan Albín dostalo při křesťanském křtu.
Upozorňuji, že jde pouze o teorii, kterou jsem nemohla ničím podložit - Vámi předložené údaje nic takového ani neříkají, ani nevylučují.¨Zora