Předkové nenalezeni v matrikách

Kdo co neví a chtěl by vědět, může sem napsat a doufat, že mu někdo odpoví.

Předkové nenalezeni v matrikách

Příspěvekod Morrigan » sob úno 21, 2015 1:01

Dobrý den,

zprvu bych se chtěla omluvit, jsem teprve začátečník a ještě si nejsem jistá v kramflecích.

Můj problém: Jde o mého předka Václava Kreče nar. 24.10. 1884 na Karlově, okres Blovice (Plzeň) - v příslušné matrice narozených jsem ho nenašla. Našla jsem pouze datum jeho sňatku s Anežkou Zuoderovou dne 9.11. 1915 v Blovicích. Stejně tak jsem nenašla ani jeho otce Václava Kreče (datum a místo narození neznám), ani datum svatby s jeho manželkou Annou Šimanovou (5.2.1866, Karlov). Tyto údaje jsem se snažila najít alespoň odhadem, ale stále nic. V matrice jsem narazila pouze na jednoho Kreče (Vojtěch Kreč), ale není mi známo, jestli je nějak spřízněný.

Omlouvám se, jestli je řešení nějak očividné, začala jsem se probírat matrikami teprve před dvěma týdny a není to žádná sláva xD
Morrigan
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob úno 21, 2015 0:50
Bydliště: Praha
Oblast pátrání: Blovice, Číčov, Domyslice, Zajíčkov, Těšenov, Milíčov, Rohozná, Božkovice, Bystřice, Radošovice, Proseč, Zahrádka, Pošná, Oznebrida

Re: Předkové nenalezeni v matrikách

Příspěvekod Karolina Vernerova » sob úno 21, 2015 7:35

svatba zde
http://www.portafontium.cz/iipimage/300 ... =421&h=182
narození Václava zde
http://www.portafontium.cz/iipimage/300 ... w=220&h=95
(pro Spálené Poříčí je několik řad matrik)
TY Karolina
Uživatelský avatar
Karolina Vernerova
 
Příspěvky: 7387
Registrován: pát lis 02, 2012 21:47
Bydliště: Praha
Oblast pátrání: Katolíci: Praha, Prachaticko, Teplice ----> Mělník, Slaný, Turnovsko až k Ještědu, Příbramsko, Sedlčansko, Rudník
Židé: Tábor, Votice, Klatovy, Heřmanův Městec, u Pelhřimova, Praha, Příbramsko

Re: Předkové nenalezeni v matrikách

Příspěvekod Morrigan » sob úno 21, 2015 11:41

Děkuji moc!

Asi jsem slepá, omlouvám se, jak jsem říkala, ještě se v tom moc nevyznám :)
Morrigan