Stránka 1 z 1

My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: sob led 25, 2014 6:36
od paajaa70
Dobrý den,

chtěl bych se jen zeptat.Předplatil jsem si premium verzi na 1 rok a nyní mě My Heritage vyzvalo k zaplacení verze premium na další období.Když nezaplatím tak mi prý zablokují účet.Nemáte s tím někdo zkušenosti?Pochopil bych,že mi verzi premium degradují na verzi basic a až se rozhodnu verzi povýšit tak zaplatím.Spíš to vypadá,že když nezaplatím tak nebudu moci My heritage vůbec používat.Trochu to zavání vydíráním.
Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

Děkuji za případné rady.

S pozdravem

Pavel Šnajdr

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: sob led 25, 2014 11:03
od ozana
Můžete používat jen lokální verzi v PC (aplikaci FamilyTreeBuilder), na Vaše stránky se přihlásíte, ale nikam se, kromě úhrady na další období, nedostanete.

Obrázek

jestli se nemůžete na úhradu složit s ostatními členy Vašich stránek, tak musíte založit nový web a zmigrovat na něj.

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: sob led 25, 2014 15:24
od PomněnkaPrvní
No to je mazec! To abych přidala a stihla celý rodokmen udělat do prosince. Pak si data přetáhla a měla hotovo. Jenže převod na basic verzi asi nepůjde, když ta je limitovaná nějakým počtem osob v rodokmenu ...

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 6:10
od paajaa70
FamilyTreeBuilder mám ve svém pc.Takže o data bych přijít neměl.Jen je otázka,když nainstaluji aktualizaci FamilyTreeBuilder,zda se nezablokuje i tento program.Nevím do jaké míry je to propojené.
Každopádně se mi přístup hochů z Izraele,kteří provozují MyHeritage nelíbí.Chápu,že si z toho udělali dobrý business a za všechno se v dnešní době platí.Čekal bych,ale spíš dotaz ve smyslu.Pokud chcete využívat nadále výhodu verze Premium musíte si připlatit jinak bude vaše verze snížena na úroveň Basic a některá data nebudou přístupná.
Napsali mi pouze,že má banka odmítla provedení transakce a že pokud do 7 dnů nedám přístup ke své kartě tak mé stránky vyprší a budou nedostupné.Nikdo se mi neptal jestli chci nebo nechci zaplatit.Prostě měli číslo mé karty a do banky zadali žádost o úhradu 75USD.Transakce neproběhla,protože během roku platnost platební karty vypršela.Nyní po mě chtějí číslo nové karty a pak si budou ročně strhávat poplatek aniž bych s tím souhlasil.
Zadal jsem dotaz na Support My Heritage,ale nikdo mi zatím neodpověděl a ani nepředpokládám,že by se tak v nejbližší době stalo i když jsem to napsal v angličtině.
No nevím jestli mám vůbec chuť něco platit.Začíná mi to připomínat komunikaci s bankou,tel.operátory nebo UPC.Hlavně plať a na nic se neptej.Stejně ti nikdo neodpoví :)

P.Š.

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 6:36
od ota
Vidím, že jsem byla prozíravá, když jsem si ještě udělala svou databazi v Brothers Keepers přímo v PC. Na My Her to teď dělám tak, že mám jeden základní rodokmen s přímými předky a potomky a tak se vejdu do limitu a k tomu si vytvářím další příbuzné rody rodokmeny se všemi sourozenci, což jsem zjistila, že jde. Je to teď i přehlednější, i když pracnější. Funkce - přidat rodokmen, kdo by třeba nevěděl. Chtěla jsem se zeptat zda jde zkopírovat třeba část rodokmenu, aby to nemusela pořád opisovat ? Nenašla jsem k tomu žádnou funkci. Chtěla jsem si zaplatit a tak příspět, když to využívám, ale když to tady čtu, tak se na to vykašlu. To pak je jak s tím převozníkem a veslem. Také jsem měla na ně dotaz a nikdo mi neodpověděl. :-)

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 8:24
od Rozina
Já mám již od července přístup na mé stránky zablokované. Nezaplatila jsem Premium plus, což je pro mne již neúnosné. Jsem v důchodu a na 1 rok chtějí téměř 3 500 Kč. Předevčírem jsem se dívala na ceny a během snad půlhodiny volali z Izraele anglicky. Já jsem o tom nevěděla a manžel (umí velmi dobře anglicky) řekl, že je to omyl, neboť zkomolili moje jméno. Litovala jsem, že jsem u toho nebyla, neboť oni jsou někdy ochotni cenu snížit.
Co se týká komunikace s nimi, nemohla jsem si ztěžovat. Několikrát se mě stalo, že se mě zdvojila alba a tak jsem požádala o vymazání a do několika dní vyhověli. Dokonce jednou mě jedno album, které tam bylo dvakrát úplně vymazali a když jsem je na to upozornila, tak ho vrátili zpět a omluvili se. To jsem s nimi komunikovala německy.
Přístup na MyH. mám zablokovaný, ale na Family Tree Builder se mě shody ukazují.

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 8:55
od lerak
Je velmi pravděpodobné, že by Vám dali slevu. Je třeba se s nimi domluvit. Jinak je dobré si udělat vždy Gedcom pro případ když jsou nějaké problémy.

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 9:19
od ozana
paajaa70 píše:FamilyTreeBuilder mám ve svém pc.Takže o data bych přijít neměl.Jen je otázka,když nainstaluji aktualizaci FamilyTreeBuilder,zda se nezablokuje i tento program.Nevím do jaké míry je to propojené.
....

Aplikace bude fungovat dál normálně. Horší by bylo, kdybyste měl strom jen na webu.

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 9:56
od Slim
Podle mne, pokud nemáte překročeny limity (250 osob, úložné místo), aplikace bude fungovat i nadále. Co se týče slevy, určitě se dá dostat, obzvlášť, pokud vám sami zavolají. Mě volali, že se mi rodokmen utěšeně rozrůstá a že by bylo fajn PremiumPlus (alespoň co jsem pochopil z toho, co sáhodlouze říkali, vzhledem k tomu, že anglicky pouze čtu, ale mluvená řeč je pro mne vcelku záhadou) a poslali mi emailem nabídku platnou 24 hodin. A tak mám na dva roky PremiumPlus za necelých 340Kč na rok. I když se domnívám, že mi to nechtěli dát až tak výhodně, ale ve formuláři se daly odfajfkovat pryč některé volby o které jsem až tak zájem neměl (pravidelné měsíční zálohy) a cena klesla. I když si nejsem jistý, jestli jsem měl předtím Basic nebo Premium.

Re: My Heritage Návrat z premium na basic verzi

PříspěvekNapsal: ned led 26, 2014 12:48
od paajaa70
Díky všem za informace.Vypadá to,že počkám až mi kluci zavolají a pak budeme smlouvat o ceně a podmínkách.Ostatně tak jako je to dnes se vším.

Zdraví P.Š.