Stránka 1 z 1
MyHeritage - vyřešeno
Napsal:
úte led 10, 2012 18:32
od sHImi
Ahoj,
potřeboval bych kontaktovat pár lidí na MyHeritage. Jenže nemám zaplacený Premium účet a bez toho se k poslání vzkazu nedostanu....
Nemohl by mi s tím někdo pomoci?
Napsal:
úte led 10, 2012 19:58
od sanmarco
Zkuste mi poslat, koho chcete oslovit, pokusím se to najít a oslovit je pro vás.
Napsal:
stř led 11, 2012 14:48
od luvec
Můžete prosím rozvést, co přesně nefunguje při kontaktování jiných členů Myheritage, když člověk nemá Premium účet? Jestli jsem teď zrovna psal kontaktní dopis a Myheritage jej neodeslal, i když je dopis zařazen v odeslaných, tak to mě naštval ...
Napsal:
stř led 11, 2012 16:39
od Ewka
Divím se, jestli Vám tato možnost jde - myslím zaslání kontakního dopisu přímo přes server Myheritage.
Mě osobně nejde ani zobrazit email vlastníka rodokmenu, natož mu odeslat zprávu
Napsal:
stř led 11, 2012 16:48
od sanmarco
Ano, pro neplacené by to jít nemělo. Jak jsem říkal, pošlete co potřebujete a já se je pokusím vaším jménem kontakovat.
Napsal:
stř led 11, 2012 17:17
od luvec
Ewka píše:Divím se, jestli Vám tato možnost jde - myslím zaslání kontakního dopisu přímo přes server Myheritage.
Mě osobně nejde ani zobrazit email vlastníka rodokmenu, natož mu odeslat zprávu
Aha, tady je to nedorozumění, myslel jsem, že se mluví o poště skrze Myheritage vzkazník (jak je na myheritage.cz nahoře vpravo "Moje došlá pošta").
Napsal:
stř led 11, 2012 17:19
od Ewka
luvec píše:Ewka píše:Divím se, jestli Vám tato možnost jde - myslím zaslání kontakního dopisu přímo přes server Myheritage.
Mě osobně nejde ani zobrazit email vlastníka rodokmenu, natož mu odeslat zprávu
Aha, tady je to nedorozumění, myslel jsem, že se mluví o poště skrze Myheritage vzkazník (jak je na myheritage.cz nahoře vpravo "Moje došlá pošta").
když nemáte zpoplatněnou verzi, tak můžete kontaktovat jen uživatele, které již máte přidané - nikoli nové weby atp..
Re: MyHeritage
Napsal:
stř led 11, 2012 17:54
od sanmarco
sHImi píše:Ahoj,
potřeboval bych kontaktovat pár lidí na MyHeritage. Jenže nemám zaplacený Premium účet a bez toho se k poslání vzkazu nedostanu....
Nemohl by mi s tím někdo pomoci?
Tak dejte vědět, jednomu uživateli jsem už tady tak právě vyhověl
Napsal:
stř led 11, 2012 18:39
od sHImi
Ano je to přesně tak, jako neplatící uživatel nemohu kontaktovat někoho, koho nemám v rodokmenu.
Osoby jsem již kontaktoval, tak teď už jen čekám jestli se ozvou.
Děkuji všem za pomoc!
Napsal:
stř led 11, 2012 21:54
od luvec
Tak jsem si to teď schválně vyzkoušel, na chvíli jsem založil jiného člena, našel jsem svůj (původní) rodokmen, dal Kontaktovat webmastera a normálně poslal vzkaz (bez toho, abych u uživatele viděl či musel zadat email). Přehlásím se na svůj normální účet a hle, vzkaz je ve vzkazníku "Moje došlá pošta" nahoře vpravo.
Asi toto nebude fungovat u někoho, kdo má v nastaveních u "Zapište svůj web do Centru webů (doporučeno)" zatrhnuto NE (ale implicitně je myslím ANO).
Napsal:
stř led 11, 2012 22:25
od Ewka
Tak když se o toto pokusím já :
Funkce premium..... takže nic:)
Napsal:
pát led 13, 2012 11:28
od luvec
Ewka píše:Tak když se o toto pokusím já :
Funkce premium..... takže nic:)
A máte nějaké SmartMatches (dále je nazývám jen zkratkou SM)? Jestli jsem to pochopil dobře, tak pokud jo, tak už nelze kontaktovat (když nejste Premium) vlastníka onoho stromu, z kterého jsou ty SM.
Ale možná pomůže zakázat SM pro daný strom (postup je
zde) a třeba pak kontakt bude fungovat (nemůžu to ověřit, nemám žádné SM).
Napsal:
sob led 14, 2012 15:41
od Ewka
luvec píše:Ewka píše:Tak když se o toto pokusím já :
Funkce premium..... takže nic:)
A máte nějaké SmartMatches (dále je nazývám jen zkratkou SM)? Jestli jsem to pochopil dobře, tak pokud jo, tak už nelze kontaktovat (když nejste Premium) vlastníka onoho stromu, z kterého jsou ty SM.
Ale možná pomůže zakázat SM pro daný strom (postup je
zde) a třeba pak kontakt bude fungovat (nemůžu to ověřit, nemám žádné SM).
Asi máte pravdu, na ostatní weby psát lze - ale zakázat určitou shodu nemohu, protože nejsem premium uživatel...