Samozřejmě jako každý, používám na záznam údajů software, konkrétně FTB (ale poslední dobou dost lituji a asi uteču jinam). Nicméně kromě, říkejme tomu ověřených dat, mám spousty pracovních dat a poznámek včetně poznámek, co je třeba ještě zjistit apod. Prostě poznámky jsou ve Wordu, poznámky jsou v Excelu, poznámky jsou na cloudu, poznámky jsou mailu, poznámky jsou v diáři, poznámky se válí po celém bytě na papírcích. Proto jsem se rozhodl vyzvat chaos na souboj a nějakým rozumným způsobem ho eliminovat. Zajímalo by mě, jak jste na tom vy, rád si nechám poradit, než začnu vymýšlet vlastní systém, jak na to. Po třech letech se zase vracím k bádání a samozřejmě jako prvním musím projít ty tuny poznámek
Druhá věc, kterou chci vyřešit je nějaká rozumná forma zápisové listu pro výpis z matrik. Věc se má tak, že ehmmm no v práci mám občas čas nakouknout do digitálních matrik něco si vypsat apod, ale nemám možnost pracovat na služebním počítači s vlastním softwarem. Tak jestli nemá někdo něco podobného již vymyšleno. Nemusí to být list se stovkou položek, kde jich stejně vyplním deset. Spíše něco úsporného, kam bych zmáčkl třeba i rodiče, případně sourozence dané osoby. Čistě něco pro přepis z matrik, co si pak doma jen přeťukám do softu.
Díky za vaše názory a postřehy.