Máte někdo zkušenost nebo aspoň nápad, jak řešit případy, kdy jsou v profesionálně vytvořeném rodokmenu chyby nebo nedostatky?
V poslední době mě oslovilo pár lidí (mimo fórum) a ptali se na zjevné "blbosti", nebo nejasnosti, kterým nerozuměli, které jim do rodokmenu přidal, špatně přečetl či vyhodnotil profesionání genealog.
Vzhledem k tomu, že se jednalo jen o generace cca do r. 1850, nejednalo se o chyby v návaznosti předků (aspoň zatím žádný zadavatel na to neupozorňoval).
Vzhledem k částkám, které jsou účtovány vesměs za jednotlivý nález, zpracování, a celkové ceny, nejde zase jen o finanční "prkotiny".
Zákazník většinou neumí číst kurent, nemá moc šancí si ověřit, zda je vše naprosto správně a na chyby přijde vlastně náhodou.
Většinou se o reklamacích ve smlouvě nehovořilo.
Z